طرح شکایت علیه ۳۳ شخص حقیقی و حقوقی بدهکار در البرز
طرح شکایت علیه ۳۳ شخص حقیقی و حقوقی بدهکار در البرز
مدیر کل بازرسی استان البرز گفت: علیه ۳۳ شخص حقیقی و حقوقی با بدهی پنج هزار میلیارد ریال در یک شرکت طرح شکایت شد.

به گزارش نوژان نیوز،محمد تقی حاجی مشهدی” افزود: بدهی های معوقه چند هزار میلیارد ریالی مالیاتی، فرار یا تاخیر در وصول مالیات های عمده از اقدامات موثر اداره کل بازرسی البرز در سالجاری بوده است.

وی بیان کرد: بخش عمده ای از معوقات مالیاتی متعلق به شرکت های صوری و غیرواقعی است.

مدیر کل بازرسی استان البرز تاکید کرد: شناسایی و برخورد قانونی با بدهکاران کلان و عمده مالیاتی استان که از انجام تکالیف قانونی خود سرباز می زنند، با جدیت و قاطعانه در دستور کار این بازرسی کل بوده و همچنان آماده دریافت اعلامات و گزارش های شهروندان هستیم.

حاجی مشهدی یادآورشد: بر این اساس منتظر گزارش ها نحوه عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان البرز در زمینه نحوه شناسایی، محاسبه و وصول بدهی های کلان معوقات مالیاتی هستیم.

وی افزود: بطور معمول گزارش های فساد اعلامی مردم البرز به عنوان یکی از مهمترین منابع خبری و مبنای ورود و رسیدگی بازرسی کل استان در رسیدگی سوءجریانات کلان استانی است.

مدیرکل بازرسی استان البرز همچنین از پیگیری و اعمال نظارت و بازرسی ها و همچنین تمرکز بر پرونده ها با ارقام مالیاتی کلان، منجر به تسریع در تعیین تکلیف ۱۸ فقره پرونده در هیات حل اختلاف مالیاتی استان خبر داد.

حاجی مشهدی افزود: این موضوع با پیگیری بازرسی کل استان البرز تسریع و منجر به صدور رای قطعی به مبلغ سه هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال مالیات متعلقه به مودیان بزرگ به نفع دولت شده است.