نهالستان کرج می تواند به چرخه اقتصادی شهرداری رونق ‌ببخشد
نهالستان کرج می تواند به چرخه اقتصادی شهرداری رونق ‌ببخشد
عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه نهالستان گفت: توجه به توسعه و رویکرد خودکفایی در تولید انواع گونه‌های گیاهی در این مجموعه می‌تواند نقش پر رنگی در کاهش هزینه‌های خرید گل و گیاه، ایجاد درآمد پایدار و سرسبزی بیش از گذشته شهر داشته باشد.

به گزارش نوژان نیوز، مرتضی اعتصامی با همراهی، علیرضا عاقلی رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تولید و پرورش انبوه درختان و گل و گیاه موردنیاز شهر در نهالستان کرج بازدید و با بیان اینکه در سال های اخیر فعالیت های خوبی در مرکز تولیدات انجام شده اظهار داشت: هنوز ظرفیت بسیار بالایی در این نهالستان وجود دارد که می تواند میزان تولید را در این محل افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در نهالستان کرج ظرفیت درآمد زایی برای شهرداری وجود دارد و این مرکز می تواند به چرخه اقتصادی شهرداری رونق ‌ببخشد اظهار داشت: توجه به توسعه و رویکرد خودکفایی در تولید انواع گونه‌های گیاهی در این مجموعه می‌تواند نقش پر رنگی در کاهش هزینه‌های خرید گل و گیاه، ایجاد درآمد پایدار و سرسبزی بیش از گذشته شهر داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با تقویت زیرساخت‌های و به کارگیری دانش و تجهیزات نوین کشاورزی در نهالستان کرج خصوصا در اجرای عملیات بِه زراعی می توان شاهد افزایش بازدهی بیشتر در این مجموعه باشیم.