آزادگان کوله باری از خاطراتندکـه هرکدام درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت
آزادگان کوله باری از خاطراتندکـه هرکدام درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: آزادگان کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین بـه همراه دارند کـه هرکدام از آنها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت.

به گزارش نوژان نیوز، مسعود محمدی ضمن تبریک و تهنیت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز بـه میهن اسلامی را به آزادگان سرافراز، الگوهای مقاومت و ایثار و خانواده های محترمشان بخصوص کارکنان آزاده مجموعه مدیریت شهری اظهارداشت: مسأله اسارت طولانى فرزندان این ملت به‏ نوبه خود امتحان دیگرى بود که ملت ما با موفقیت آن‏را به انجام رسانده و اسراى ما همانند ملت ایران، از خود آزادمردى نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازى به وطن بازگشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج آزادگان را بزرگ مردانی از جنس شجاعت و استقامت دانست و اذعان کرد: بی‌شک اگر جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدا که در راه حفظ مرزهای میهن از بذل جان مایه گذاشتند و آزادگان سرافرازی که رنج سال های اسارت را به جان خریدند، نبود امروز ما قادر نبودیم در سایه امنیت و آسوده خاطر زندگی کنیم.

محمدی تصریح کرد: این روز عزیز وپرخاطره را گرامی می داریم وبه همه آزادگان ارزشمند تبریک عرض می نماییم وشفای عاجل جانبازان و رفعت درجات شهیدان وعزت روز افزون برای آزادگان را ازخداوند متعال مسئلت دارم.