مشکلات فنی مانع استفاده شهروندان مهستان از مترو شده است
مشکلات فنی مانع استفاده شهروندان مهستان از مترو شده است
شهردار شهر جدید مهستان گفت: متروی شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) از پتانسیل خوبی برخوردار است اما متاسفانه تا به امروز از این پتانسیل به دلایل مشکلات فنی، شهروندان نتوانستند از آن استفاده کنند.

به گزارش نوژان نیوز،علی گلرخی” افزود: در شهرهای جدید دغدغه های شهروندان نسبت به شهرهای قدیم متفاوت است و شهرجدید مهستان به صورت شطرنجی طراحی شده بطوریکه همین امر باعث شده خدماتی که در حوزه حمل و نقل داده می‌شود صرفا مختص همان منطقه و محله باشد.

وی بیان کرد: حمل و نقل عمومی درون شهری و بین شهری از طریق ناوگان عمومی در دستور کار قرار دارد و به زودی هفت دستگاه اتوبوس به این حوزه اضافه خواهد شد تا شهروندان بتوانند در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل آن از این خدمات بهرمند شوند.

شهردار شهر جدید مهستان یادآور شد: چشم انداز جمعیتی بیش از ۵۰۰ هزار نفر برای این شهر در نظر گرفته شده است و برآوردها با توجه به آمار غیررسمی، جمعیت فعلی شهرجدید مهستان را ۱۳۰ هزار نفر نشان می‌دهد.

گلرخی در ادامه گفت: روزانه در شهر مهستان ۳۵ تن زباله تولید می‌شود و این میزان از زباله به مرکز جمع آوری زباله در “حلقه دره” انتقال داده می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا