رسانه ها روشنگری درباره جنگ ترکیبی را اولویت قرار دهند
رسانه ها روشنگری درباره جنگ ترکیبی را اولویت قرار دهند
نماینده مردم طالقان ، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با جنگ شناختی شیوه نوینی را برای به ضربه به نظام اسلامی در پیش گرفته گفت: رسانه ها دراین شرایط باید تمام تلاش خود را برای روشنگری در زمینه ابعاد جنگ ترکیبی بکار ببندند.

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از ایرنا،علی حدادی” به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: زمانی صف آرایی نظامی را شاهد بودیم اما اکنون جنگ در بستر تقابل رسانه ای است و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب هرچه بیشتر باید در این زمینه اعتماد سازی برای مردم داشت .

وی بیان کرد: بر این اساس رسانه ها وظیفه سنگین تلاش مضاعف در زمینه کارآمدی نظام دینی دارند چرا که امپراطوری رسانه ای غرب تمام توان خود را دراین بخش گذشته و سرمایه گذاری های کلان داشته است .

حدادی گفت: تمام تلاش دشمنان برای تضعیف و براندازی نظام اسلامی است اگرچه در طول تاریخ ۴۴ ساله شاهد اقدامات بسیاری برای ضربه به نظام بودیم اما همواره منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در محور جهاد تبیین سبب شده تا این توطئه ها خنثی شود .

وی اضافه کرد: امروز در جنگ ترکیبی ضعف در روشنگری داریم بطوریکه در بخش فرهنگی ۳۲ دستگاه داریم که غالب آنها کوتاهی داشتند.

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمن شناخته شده نیست بیان کرد: بنابراین مسوولیت روشنگری رسانه ها بیش از پیش دراین جنگ نمود پیدا می کند .

وی یاد آورشد: مردم هنوز با جنگ ترکیبی ناآشنا هستند در صورتی که با شناخت درست می توانند حرکت به موقع داشته باشند .

حدادی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی باید به شیوه های هنری و علمی وارد عمل شد تا بتوان بسیاری از مسایل را با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب تبیین کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه امروز سنگر رسانه را در جنگ ترکیبی داریم ادامه داد: بسیاری از رسانه ها با این سنگر آشنایی ندارند و برخی نیز در سنگر دشمن قرار می گیرند .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جهاد تبیین به درستی درسطح جامعه انجام شود مشکلات کمرنگ خواهد شد .

فعالیت رسانه ها تحت نظارت قرار گیرد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش موثر رسانه در جنگ ترکیبی گفت: با توجه به اهمیت این نقش لازم است درصدور مجوزهای رسانه ای دقت و نظارت لازم صورت گیرد و نظارت دراین بخش به معنای محدودیت نیست بلکه کیفیت بخشی است .

حدادی افزود: یکی دیگر از مشکلات جامعه در جنگ ترکیبی ضعف در تولید محتوا است و باید رسانه ها دراین زمینه قوی تر عمل کنند بطوریکه از امکانات و تجهیزات به روز نیز از قبیل اینترنت پرسرعت برخوردار شوند .

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از هرنوع آمادگی برای حمایت و همراهی با رسانه ها در تقابل با جنگ ترکیبی برخوردار است و از هیچ تلاشی برای وضع قوانین راهبردی دراین زمینه دریغ ندارد.

دولت سیزدهم در ارتباطات مردمی رکورد دار است

نماینده طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت قبل در بین مردم حضور نداشت گفت: امروز شاهد آن هستیم که دولت سیزدهم بواسطه حضور در بین اقشار مختلف توانسته گره گشایی بسیاری از مشکلات را داشته باشد .

حدادی اضافه کرد: اگرچه نقدهایی نیز به عملکرد دولت سیزدهم به ویژه تیم اقتصادی دارم چرا که مردم در بحث معیشیت و اقتصاد اذیت می شوند که باید پاسخگویی لازم دراین زمینه شود.

وی در خصوص ضعف های اقتصادی کشور یادآور شد: متاسفانه نظارتی بر بازار نیست چنانچه نظارت وقتی از صمت گرفته و به جهاد کشاورزی داده شد این وزاتخانه نتوانست کار را به خوبی انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه طرح آمایش سرزمین در کشور ایراد دارد، اضافه کرد: به تبع این ایراد طرح مذکور دراستان البرز نیز دارای ایراد است درحالی که آمایش سرزمین نقشه راهی برای تمام بخش های پژوهشی، کشاورزی و آموزشی است .

پنج درصد منابع فروش آب سدهای کشور در همان منطقه هزینه می شود

وی با اشاره به وضع قانون هزینه کرد پنج درصد منابع فروش آب سدهای کشور در همان منطقه گفت: متاسفانه این قانون در استان البرز اجرایی نمی شود درحالی با وضع آن علاوه بر تامین آب شرب روستایی، اجرای طرح های آبخیزداری را شاهد خواهیم بود .

حدادی یادآورشد: اکنون روستاهای نزدیک سد طالقان با مشکل تامین آب شرب در استان البرز مواجه هستند و مدیریت لازم در زمینه تامین آب شرب و آب کشاورزی در این استان می شود .

وی با اعلام بهره برداری از پروژه تغذیه مصنوعی در منطقه غرب استان البرز گفت: این پروژه مانع از هدر رفت آب رودخانه کردان به پایین دست می شود .