درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کوردل خواهیم داد
درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کوردل خواهیم داد
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان‌کننده‌ای به تروریست‌های کوردل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

به گزارش نوژان نیوز، سردار احمدرضا رادان در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و شهادت مأموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم تأکید کرد و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

وی افزود: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام مأموریت‌ها است و ایمن‌سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات به‌روز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است.

فرمانده کل انتظامی کشور به هم‌افزایی و هم‌گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهادهای امنیتی در مأموریت‌ها تأکید کرد و گفت: از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا