۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به نیازمندان البرز پرداخت شد
۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به نیازمندان البرز پرداخت شد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از اعطای ۳۵۰ میلیاردریال تسهیلات اشتغال به نیازمندان این استان در سالجاری خبرداد .

به گزارش نوژان نیوز،کیومرث عدل بخش” افزود: همچنین امسال به ۶۱۴ نفر مددجو و نیازمند البرزی خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات ، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان با هدف فقرزدایی و تقویت اقتصاد خانواده گفت: در سال گذشته تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت به هفت دهک پایین درآمدی نیز تعلق می گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در زمینه آموزش های مقدماتی و مهارتهای فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال ادامه داد:امسال تعداد ۲۵۰ نفر از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاههای طرف قرارداد و همچنین تعداد ۶۴ مورد از طریق معرفی به کاریابی مشغول به کار شده اند.

عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا ۲ سال در نظر گرفته‌شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا