حضور پرشور مردم در انتخابات امسال دشمن شکن است
حضور پرشور مردم در انتخابات امسال دشمن شکن است
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر اتحاد و انسجام هرچه بیشتر در جامعه و انتخابات امسال گفـت: حضور حماسی مردم در مقابل دشمن همواره موثر بوده و دشمن را ناامید ساخته است.

به گزارش نوژان نیوز،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی ” در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: دشمن در تلاش است تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند.

وی بیان کرد: براین اساس باید از امروز با برنامه ریزی همگان برای حضور و مشارکت حداکثری مردم وارد میدان شویم و مشارکت حداکثری شعار این دوره از انتخابات باشد .

امام جمعه کرج گفت: با حضور حداکثری مردم دهان یاوه گویان بسته و اقتدار ملی تقویت می شود.

وی با اشاره به عملیات مرصاد ادامه داد: در عرصه های اقتصاد و سیاست تنگه های چهارزبر زیاد داریم و مساله حجاب نیز تنگه چهارزبر است .

امام جمعه کرج بیان کرد: مسوولان در خصوص حجاب و عفاف باید قاطع عمل کنند تا ریشه فساد به راحتی کنده شود چراکه مردم پای کار هستند .

وی با اشاره به هجمه های دشمنان به دین اسلام گفت: ایران امروز تنگه چهارزبر بوده و دراین پیچ تاریخی ایران حرف اول را می زند و پیروز میدان است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، استکبار جهانی و رژیم غاصب را که باتوهین به مقدسات و جنگ فرقه ای و بین مذهبی به دنبال ایجاد فضایی برای حذف قرآن هستند شکست پذیر خواند و گفت: این شعله هایی که دشمنان اسلام برافروخته اند به زودی آنان را نابود می کند.

وی دراین بخش از سخنان که با تکبیر نمازگزاران همراه بود گفت: ریشه همه این پلیدی ها و شیطنت ها رژیم غاصب، کودک کش و جنایتکار اسراییل است که ما محو این رژیم را خواهیم دید .

امام جمعه کرج خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را دست کم نگیرید و فراموش نکنید .

وی یادآورشد: عملیات مرصاد پر از عبرت است و باید مراقب نفوذی ها باشیم و از فتنه های منافقین ناراحت نباشید چراکه دیدیم هرچه فتنه علیه ایران اسلامی داشتند در هفته اخیر چه بلایی سرآنان آمد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به روایات گفت: فتنه اگر به وجود آید برای جامعه مفید است چراکه زمینه برای نابودی مستکبران است .

 

مساجد در روزهای محرم پررنگ تر برنامه اجرا کنند

امام جمعه کرج تاکید کرد: در روزهای محرم اجازه داده شود با برنامه های پررنگی که در مساجد تدارک دیده شده جوانان در مساجد بمانند البته نظارت نیز دراین زمینه باشد تا به درستی آیین های این ماه برگزار شود .

وی اضافه کرد: موکب ها در محله هایی که مسجد یا هیات ندارند تدارک دیده شوند اگرچه علاوه بر پذیرایی و نذورات باید پیوست فرهنگی نیز دراین موکب ها داشت و بسته های فرهنگی نیز توزیع شود .

آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: درسال گذشته یوم العباس را در کرج داشتیم تلاش شود درسالجاری در روز تاسوعا دسته های عزاداری دریک مکان جمع شوند و سخنرانی نیز باشد تا از این اقدامات موثر فرهنگی و مذهبی بهره برداری بهینه شود .

 

نمازجمعه عامل بازدارنده در مقابل توطئه های دشمنان است

امام جمعه کرج درادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران امور نماز جمعه دراستان البرز گفت: ائمه جمعه همواره فراجناحی عمل کرده و پدرانه در تلاش برای نشاط اجتماعی و امید افرینی هستند .

وی اضافه کرد: مکان های مصلی و برگزاری نماز در روز جمعه درآنها از عوامل بازدارنده و خنثی ساز توطئه های دشمنان است .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آورشد: نماز جمعه روحیه حماسی مردم را زنده نگه داشته و از ارکان اقتدار اسلام است .

وی گفت: نماز جمعه نشان دهنده پیوند جمهوریت و اسلامیت است بطوریکه دشمنان اسلام همواره از نماز جمعه تراز می ترسیدند .

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: نماز جمعه باید برای مردم مناطق خود منشا آثار باشد چراکه مصلی ها فرصت های فرهنگی بسیاری دارند که باید اطلاع رسانی شود .

وی یادآورشد: به بهانه های مختلف نماز جمعه ترک نشود دشمن از نمازجمعه تراز می ترسد.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر ازسخنان خود با اشاره به اهمیت جمعیت در اقتدار سیاسی و اقتصادی گفت: کشور چین امروز به واسطه جمعیت بسیار توانسته در بحث اقتصادی آمریکا را دچار مشکل کند .