راه‌اندازی کلان بیمارستان‌های جدید از موفقیت‌های دولت مردمی است
راه‌اندازی کلان بیمارستان‌های جدید از موفقیت‌های دولت مردمی است
امام جمعه موقت تهران از راه اندازی کلان بیمارستان‌های جدید به عنوان موفقیت‌های دولت مردمی یاد و از افتتاح «کلان بیمارستان غدیر» همزمان با عید سعید غدیر و با استعانت از نام حضرت علی(ع) ابراز خرسندی کرد.

به گزارش نوژان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی گفت: ظرفیت، امکانات و تجهیزات کلان بیمارستان غدیر تهران، فوق پیشرفته است که باید به بهرام عین اللهی و مجموعه وزارت بهداشت و دولت آیت الله رییسی تبریک و به مردم نیز شادباش گفت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم برای موفقیت‌های روزافزون، همواره خدمتگزاران خود در دولت را دعا کنند، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه مسئولان خود را خدمتگزار مردم می دانند و به فکر رفع مشکلات، تسهیل زندگی و کاستن از آلام آنها هستند.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد: اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جلوه‌های خدمتگزاری به مردم است که در این دولت، خدمات ممتازی به جامعه ارائه کرده است و از منظر دین، درمان بیماران و نجات آنها از مرگ، با هیچ عبادتی قابل مقایسه نیست.

کلان بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ۶۸ تخت اورژانس و ۲۴ اتاق عمل فردا جمعه در روز عید غدیر خم توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا