رسانه ملی با تمام توان خود در خدمت نمایشگاه کتاب است
رسانه ملی با تمام توان خود در خدمت نمایشگاه کتاب است

به گزارش نوژان نیوز؛  پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه (بیست‌هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم بازدید کرد.  رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با یاسر احمدوند، رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از همکاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد […]


به گزارش نوژان نیوز؛

 پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه (بیست‌هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم بازدید کرد. 

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با یاسر احمدوند، رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن قدردانی از همکاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه برای پوشش‌دهی مناسب این رویداد بزرگ فرهنگی کشور گفت: رسانه ملی با تمام توان خود در این ایام در حال پوشش این رویداد عظیم فرهنگی است.

او بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی رویداد ملی و فراملی نمایشگاه کتاب تاکید کرد و افزود: بر خلاف تبلیغات انجام شده، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب بی‌سابقه است. مشخص است که دوستان ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زحمت زیادی کشیده‌اند تا این رویداد عظیم رقم بخورد. همکاران من هم با افتخار این حضور پرشکوه را منعکس کردند. 

وی ادامه داد: سعی داریم کنداکتور شبکه‌های مختلف خود را با رویداد‌هایی که برای نمایشگاه کتاب پیش‌بینی می‌شود هماهنگ کنیم و تطبیق بدهیم. امیدوارم بتوانیم از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب و معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان استفاده کنیم و همچنین برای غنی‌سازی شبکه‌های مختلف صداوسیما از آن بهره ببریم. شبکه‌های مختلف بر حسب مأموریت ذاتی و تقسیم کار منظم شکل گرفته و کار‌های خوبی را تولید و پخش کردند. 

پیمان جبلی با اشاره به ظرفیت‌های کتاب برای تولیدات رسانه‌ای گفت: ما به کتاب به چشم مشتری نگاه می‌کنیم و کارمان به تهیه گزارش خلاصه نمی‌شود. باید از کتاب‌ها در تولیدات رسانه‌ای استفاده بیشتری کنیم و ارتباط تولیدات رسانه‌ای و کتاب را توسعه دهیم.

در ادامه یاسر احمدوند با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در نمایشگاه کتاب گفت: بسیاری از رسانه‌ها می‌خواستند یک تصویر عبوس و افسرده از ایران را به جهان نشان دهند، اما انعکاس حضور پرنشاط صد‌ها هزار نفری ایرانیان و رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب و انعکاس آن در رسانه‌ها، کل تصویر و برنامه‌های دشمنان را به هم ریخت. 

در ادامه رئیس سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گزارشی از وضعیت برگزاری این نمایشگاه ارائه داد و تأکید کرد: ما در بخش توسعه کتاب و کتابخوانی همکاری‌های بسیار خوبی با صدا و سیما داریم و امیدواریم این همکاری در ایام سال و بعد از نمایشگاه کتاب هم تداوم یابد. 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.



منبع خبر