پساب تصفیه خانه ماهدشت به دست کشاورزان برسد
پساب تصفیه خانه ماهدشت به دست کشاورزان برسد

به گزارش نوژان نیوز، “مجتبی عبدالهی “ در بازدید از پروژه تصفیه خانه ماهدشت کرج افزود: تا پایان تابستان امسال باید پساب تصفیه شده تصفیه خانه ماهدشت به اراضی کشاورزی منطقه برسد و اکنون به دنبال ضمانت اجرا هستیم . وی بدعهدی های صورت گرفته در این زمینه را مورد انتقاد قرار داد و بیان […]

به گزارش نوژان نیوز، “مجتبی عبدالهی “ در بازدید از پروژه تصفیه خانه ماهدشت کرج افزود: تا پایان تابستان امسال باید پساب تصفیه شده تصفیه خانه ماهدشت به اراضی کشاورزی منطقه برسد و اکنون به دنبال ضمانت اجرا هستیم .

وی بدعهدی های صورت گرفته در این زمینه را مورد انتقاد قرار داد و بیان کرد: باید زمان دقیقی در خصوص راه اندازی این تصفیه خانه اعلام شود.
استاندار البرز ادامه داد: این پروژه باید طی چند مرحله و گام به گام به بهره برداری کامل برسد چراکه بخش کشاورزی منطقه ماهدشت به آب حاصل از این تصفیه خانه نیاز دارد.

عبدالهی گفت: تجهیزات پیش تصفیه حوضچه های ابتدای مجموعه نیز تا پایان تابستان به طور کامل نصب و بهره برداری شود.

استاندار البرز یادآور شد: رویکرد استان، ایجاد تصفیه خانه های متعددی به منظور تحقق بازچرخانی آب و بیشترین بهره وری از منابع موجود است، بنابراین ضرورت دارد که پروژه های این بخش با سرعت بیشتری به نتیجه برسند.

ماهدشت با برخورداری از حدود ۲ هزار و ۴۰ هکتار زمین کشاورزی یکی از مناطق کم آب شهرستان کرج و استان البرز به شمار می رود و تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت کرج که ۱۳ سال پیش آغاز شده است.