ردیف اعتباری مناطق محروم برای غرب البرز اختصاص یافت
ردیف اعتباری مناطق محروم برای غرب البرز اختصاص یافت

به گزارش نوژان نیوز، علی حدادی در حاشیه افتتاح حدود ۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر و تعدادی پروژه عمرانی استان البرز که آیبن متمرکز آن با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرجدید مهستان برگزار شد، افزود: چهار شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ از این اعتبار برای تکمیل پروژه های […]

به گزارش نوژان نیوز، علی حدادی در حاشیه افتتاح حدود ۲ هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی مهر و تعدادی پروژه عمرانی استان البرز که آیبن متمرکز آن با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرجدید مهستان برگزار شد، افزود: چهار شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ از این اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در دولت های ۱۱ و ۱۲ اقدام مناسبی در موضوع مسکن انجام نشد، گفت : شهر جدید مهستان استان البرز نیازمند امکانات زیر ساختی برای استقرار و سکونت مردم است که البته امروز در نشست با وزیر راه وشهرسازی دستورات خوبی برای رفع مشکلات شهرجدید مهستان صادر شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: توسعه خدمات حمل و نقل زمینی و ریلی از مهمترین اولویت ها در شهر جدید مهستان استان البرز است که در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است .

حدادی گفت : انتظار می رود شبکه خطوط ریلی قطار شهری در شهرستان های غرب استان البرز توسعه پیدا کند تا مردم از این وسیله نقلیه عمومی به خوبی بهره مند شوند .

وی تاکید کرد: ساخت بیمارستان شهرجدید مهستان نیز از دیگر مطالبات مردمی است که تلاش ها براین است که بخشی از اعتبارات احداث آن از محل منابع مالی شرکت عمران شهر جدید مهستان و مابقی از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

این نماینده مجلس گفت : امروز دولت سیزدهم در موضوع مسکن توجه جدی دارد و در مجلس مصوبه ای در جهت جهش تولید مسکن تصویب شده است .

حدادی اظهار کرد: ۶ هزار واحد باقی مانده مسکن مهرشهر جدید مهستان با روحیه جهادی تکمیل و به مردم واگذار می شود ضمن آنکه انتظار می رود مسکن جوانان ، خبرنگاران و معلمان البرز باید با جدیت دنبال شود.

وی به مشکل کم آبی در شهرهای هشتگرد و نظرآباد استان البرز اشاره کرد و گفت : در این زمینه ۲۳ میلیون متر مکعب سهمیه آب از سد طالقان اخذ شده که با اجرای زیر ساخت ها جذب خواهد شد.

حدادی بیان کرد: امروز نیز وزیر راه و شهرسازی دستور طرح توسعه تصفیه خانه آب شهر هشتگرد را نیز صادر کرد .

وی با اشاره به ساخت جاده جدید طالقان و تونل در دست احداث آن گفت : ۹۰ درصد ساخت تونل این جاده انجام شده و ۱۰ درصد دیگر در حال اجرا است .