بسیاری از ناآرامی ها بدلیل ضعف در اطلاع رسانی است
بسیاری از ناآرامی ها بدلیل ضعف در اطلاع رسانی است

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست با جمعی از دبیران احزاب فعال در استان البرز افزود: فعالان احزاب سیاسی همواره دلسوزانه در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند و در سایه تعامل و اتحاد بدنبال پیشرفت و ترقی کشورمان در ابعاد مختلف هستند. وی با اشاره به بخشی از […]

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبدالهی در نشست با جمعی از دبیران احزاب فعال در استان البرز افزود: فعالان احزاب سیاسی همواره دلسوزانه در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند و در سایه تعامل و اتحاد بدنبال پیشرفت و ترقی کشورمان در ابعاد مختلف هستند.

وی با اشاره به بخشی از دغدغه های مطرح شده در حوزه های اجتماعی استان، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شد و در زمره مهمترین اهداف و برنامه های استان قرار گرفت که تاکنون فعالیت های گسترده ای در این راستا محقق شده است.

عبدالهی گفت: استان البرز بواسطه مصوبات قرارگاه اجتماعی و تاثیر محسوس آن در ۶۶ محله کم برخوردار هدف، از سوی وزیر کشور بعنوان استان الگو و پیشرو کشور قرار گرفته است.

وی افزود: اتاق فکری متشکل از احزاب فعال استان تشکیل شود و در رابطه با تصمیم گیری و تصمیم سازی، کادرسازی، برنامه ریزی و ترسیم افق استان برای توسعه همه جانبه و پایدار، مشاور و راهنمای مدیران ارشد باشد.

استاندار البرز گفت: احزاب بازوی فکری ارزشمند و مجربی در ابعاد مختلف توسعه هستند که باید از این ظرفیت، بهره برداری کنیم.

وی افزود: اجرا و تحقق جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک ابزار موثر برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

در این نشست جمعی از دبیران احزاب فعال استان البرز نیز به بیان دغدغه های خود در خصوص مسایل و موضوعات استان در حوزه های مختلف پرداختند.