غریبه در آزادی، ناکام برابر مدعیان!
غریبه در آزادی، ناکام برابر مدعیان!

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از دیوان نیوز؛ استقلال برابر تراکتور بسیار امیدوارکننده بود، اما درخشان نه، گرچه پس چند هفته‌‌ نمایش کم‌کیفیت، اجرای درستِ پرسینگ از بالا و بازگشتِ ذهنیت برنده به کالبد تیم، امیدها را برای بازگشت به لیگ با ساپینتو بیشتر کرد. اما در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های […]

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از دیوان نیوز؛ استقلال برابر تراکتور بسیار امیدوارکننده بود، اما درخشان نه، گرچه پس چند هفته‌‌ نمایش کم‌کیفیت، اجرای درستِ پرسینگ از بالا و بازگشتِ ذهنیت برنده به کالبد تیم، امیدها را برای بازگشت به لیگ با ساپینتو بیشتر کرد.

اما در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های نیم‌فصل دوم، ۲ آمار می‌تواند همچنان نگران‌کننده باشد؛

۱- امتیازات استقلال برابر تیم بالای جدول در بازی‌های رودررو و ۲- بحرانِ آزادی. چرا که تیمِ ساپینتو در پایانِ نیم‌فصل، در ۷ بازی برابر ۶ تیم بالای جدولی، ۱ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست داشته؛ ۶ امتیاز و تفاضل ۳-. از طرفی حاصل کار استقلال در ۸ بازی در آزادی، ۲ پیروزی، ۵ مساوی و یک باخت بوده -رتبه نهم جدولِ بازی‌های خانگی- که بی‌تردید، تدوامِ این عملکرد می‌تواند مسیر تکرار قهرمانی را دورتر کند. اما مهم‌ترین دیدار فصل، جدال در نصف‌جهان خواهد بود. برد برابر سپاهان استقلال را کاملا به کورس قهرمانی بازمی‌گرداند و باخت، می‌تواند غصه استقلال و ساپینتو را غم‌انگیز کند.