تصمیم‌گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه‌های فرهنگی انجام شود
تصمیم‌گیری در فعالیت ها با محوریت برنامه‌های فرهنگی انجام شود

به گزارش نوژان نیوز آیت الله حسینی همدانی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: فرهنگ بر محیط و فکر افراد جامعه احاطه دارد و دامنه آن وسیع است بنابراین سلیقه شخصی و اقدام انفرادی نمی‌تواند فرهنگ عمومی را اصلاح کند. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: هر اقدامی که انجام می‌شود باید […]


به گزارش نوژان نیوز

آیت الله حسینی همدانی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: فرهنگ بر محیط و فکر افراد جامعه احاطه دارد و دامنه آن وسیع است بنابراین سلیقه شخصی و اقدام انفرادی نمی‌تواند فرهنگ عمومی را اصلاح کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: هر اقدامی که انجام می‌شود باید بررسی کند که چه تاثیر فرهنگی در جامعه دارد تصمیم‌های فرهنگی باید با نقشه فرهنگی انجام شود و نقش مردم و نهاد‌های مردم نهاد را نباید از نظر دور داشت چرا که آنها در این مقوله سهیم هستند.

وی با انتقاد از آلودگی بصری ایجاد شده توسط تابلو‌های تبلیغاتی در استان گفت: در برخی نقاط تعداد تابلو‌ها به قدری زیاد است که احساس بد و ناامنی را به شهروندان منتقل می‌کند و از آنها سلب آرامش می‌کند. دستگاه های متولی باید برنامه‌ریزی کنند تا با ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی اجازه دهند شهر نفس راحتی بکشد. 



منبع