انتصابات جدید در شهرداری کرج صورت گرفت
انتصابات جدید در شهرداری کرج صورت گرفت

به گزارش نوژان نیوز به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بر این اساس  «حسین دقیقیان» مدیر منطقه ۴ با حفظ سمت به عنوان معاون جدید محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج منصوب شد، پیش از این «حشمت اله عزیزی» عهده دار این مسئولیت بود که از زحمات و تلاش های وی قدردانی به عمل […]


به گزارش نوژان نیوز

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، بر این اساس 

«حسین دقیقیان» مدیر منطقه ۴ با حفظ سمت به عنوان معاون جدید محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج منصوب شد، پیش از این «حشمت اله عزیزی» عهده دار این مسئولیت بود که از زحمات و تلاش های وی قدردانی به عمل آمده و به عنوان مشاور و دستیار شهردار کرج منصوب شد.  

محمدرضا قربانی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج منصوب شد، وی تصدی سمت شهردار چهارباغ و معاون اجرایی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج را در کارنامه خود دارد.

شهردار کرج همچنین از زحمات محمدرضا خسروی در سازمان مدیریت پسماند قدردانی و ایشان را به عنوان جانشین معاون محیط زیست و خدمات شهری منصوب کرد.

طبق احکام صادره همچنین حمیدرضا خرمنی سرپرستی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج را به عهده گرفت و جایگزین منوچهر خسروزاده شد.  

با این حکم، شهرام صادقیان به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر تقاطعات غیرهمسطح و بزرگراه ها معرفی شد؛ امیرسعید حدادیان پیش از این در این پست خدمت می کرد و اینک به عنوان معاون سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج منصوب شد.



منبع