کلاک می تواند مسیری برای بازگشت کرج به هویت باغشهری خود باشد
کلاک می تواند مسیری برای بازگشت کرج به هویت باغشهری خود باشد

به گزارش نوژان نیوز به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در بازدید سرزده از منطقه ۱۰ این کلانشهر، در جریان پروژه های در دست اقدام و کم و کیف خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفت و همچنین با کارکنان بخش های مختلف شهرداری منطقه و تعدادی از شهروندان دیدار و گفتگو داشت. وی […]


به گزارش نوژان نیوز

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در بازدید سرزده از منطقه ۱۰ این کلانشهر، در جریان پروژه های در دست اقدام و کم و کیف خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفت و همچنین با کارکنان بخش های مختلف شهرداری منطقه و تعدادی از شهروندان دیدار و گفتگو داشت. وی تاکید کرد که توصیه اول و آخر بنده تکریم، خدمتگزاری و نوکری مردم است.

این مسئول گفت: برخی معابر منطقه که وضعیت نابسامان آنها سالها موجب دغدغه مندی شهروندان شده بود، در دوره ششم مدیریت شهری کرج ساماندهی شده اند و در بحث ایمن سازی ترددها و توجه به جدول و آسفالت معابر فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است؛ این روند خدمتگزاری تا آخرین روز از فعالیت دوره کنونی ادامه خواهد داشت.

کیانی تصریح کرد: بهره مندی از خدمات مطلوب در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی حق مسلم شهروندان عزیزمان می باشد و مدیران مناطق ۱۰ گانه باید در بازدیدهای میدانی، گفتگوی بدون واسطه با شهروندان و نظارت عالیه بر فعالیت پیمانکاران عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند؛ سیاست محله محوری باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

شهردار کرج با توجه در پیش رو بودن فصل گرم تابستان، بر حفظ و نگهداری و توجه به عرصه های فضای سبز و سیراب نمودن درختان و باغات تاکید و تصریح کرد: فضای سبز ریه تنفسی شهر و عامل ارتقای بصری چهره شهر است، لذا هیچ عذر و بهانه ای برای کوتاهی در جهت حفظ آن پذیرفتنی نیست.

کیانی در پایان خواستار توجه ویژه به وضعیت بصری و اهتمام ویژه در جهت ارتقای زیبایی، پاکداشت و حذف آلاینده های بصری در سطح این منطقه با توجه به قرار گرفتن آن در مسیر تردد مسافرین استان‌های شمالی و ایفای نقش به عنوان یکی از مبادی و ورودی های اصلی کلانشهر کرج شد.



منبع