فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام نوروز
فعالیت پایگاه انتقال خون البرز در ایام نوروز

به گزارش نوژان نیوز  دکتر محمد میری گفت: بر این اساس پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر کرج، پایگا ه توحید درمیدان توحید کرج و پایگاه مهربانو در خیابان داریوش به اهدا کنندگان خدمات ارائه می‌کنند. وی اضافه کرد: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان با کاهش مراجعه اهداکنندگان مواجه […]


به گزارش نوژان نیوز

 دکتر محمد میری گفت: بر این اساس پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر کرج، پایگا ه توحید درمیدان توحید کرج و پایگاه مهربانو در خیابان داریوش به اهدا کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان با کاهش مراجعه اهداکنندگان مواجه می‌شویم که مقارن شدن تعطیلات نوروز با این ایام می‌تواند کاهش مراجعه و در نتیجه کاهش ذخایر خونی را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: در زمان حاضر وضعیت ذخایر خون در استان البرز قابل قبول است، اما در تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان احتمال کاهش ذخایرخونی به ویژه گروه‌های منفی و پلاکت قابل پیش بینی است.

میری اظهار کرد: با تمهیداتی که سازمان انتقال خون برای این ایام در نظر گرفته است، کارکنان خدوم انتقال خون در تعطیلات نوروز صبح‌ها و همچنین پس از افطار آماده خونگیری از اهداکنندگان و روزه داران خواهند بود.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی در زمینه اهدای خون نقش موثری در افزایش آگاهی و شناخت مردم در این امر انساندوستانه داشته باشند.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود مردم نوعدوست استان البرز در ایام نوروز نیز یاری رسانی به بیماران نیازمند را فراموش نکنند.



منبع