انتخابات البرز در سلامت کامل برگزار شد
انتخابات البرز در سلامت کامل برگزار شد
دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز اعلام کرد: با مدیریت و تدبیر استاندار و همراهی خوب مردم و تمام دست اندرکاران شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری این استان در فضای سالم و آرام بودیم.

به گزارش نوژان نیوز، سعید جابری انصاری افزود: رهنمون های ارزشمند آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور در این استان اثر گذار بود.

وی تاکید کرد: هم افزایی مجموعه مدیریتی استان البرز موجب شد تا انتخابات بدون هیچ گونه مشکل امنیتی برگزار شود.

دبیرشورای اسلاع رسانی استان البرز گفت: در این دوره از انتخابات ، نقش اصحاب رسانه در پوشش و هدایت مناظره ها و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بی بدیل بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: مردم فهیم ، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز با رقم یک حماسه دیگر امید دشمنان اسلام را به یاس مبدل کردند.

جابری انصاری بیان کرد: همچنین مردم و مسوولان استان البرز با وحدت و همدلی در یک فضای بانشاط با خلق یک حماسه با آرمان های والای امام خمینی (ره) ، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی گفت: این حماسه مردمی در شرایطی خلق شد که امروز شاهد تبلیغات گسترده دشمنان علیه میهن اسلامی، تشدید تحریم های ظالمانه و برخی مشکلات اقتصادی در کشور هستیم.

دبیر شورای اسلاع رسانی استان البرز با قدردانی از همراهی خوب مردم و مجموعه مدیریتی استان اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل یک مجلس قوی شاهد قانونگذاری خوب برای رفع مشکلات کشور و مردم باشیم.

۳۰۷ نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری در این دوره از انتخابات البرز رقابت داشتند که منتخبان برای کسب۲ کرسی از سه کرسی البرز در مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت مردم شناخته شدند و ۲ نامزد دیگر برای کسب سومین کرسی رقابت خواهند داشت.

همچنین با رای اکثریت مردم ۲ نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.