افزایش سن بازنشستگی مسئله‌ای غیرقابل قبول است
افزایش سن بازنشستگی مسئله‌ای غیرقابل قبول است
کاندید دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به اهمیت تقویت و اصلاح قوانین حوزه کار و کارگری تاکید کرد و گفت: افزایش سن بازنشستگی به سختی قابل اجرا خواهد بود!

به گزارش نوژان نیوز، ابراهیم رضاپور، کاندید دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی، با اشاره به اینکه قوانین حوزه کار و کارگری نیاز به اصلاح دارد، گفت: قرارداد تامین اجتماعی و قشر کارگری و کارمندی مشخص است، چه اتفاقی باید بی‌افتد که شاهد افزایش سن بازنشستگی باشیم؟

کاندید دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله دیگری که در تأمین اجتماعی با آن مواجه هستیم نحوه حساب‌کرد پرداخت بازنشستگی است، چرا باید دو سال آخر برای پرداخت حقوق احتساب شود؟

رضاپور تصریح کرد: باید این موارد از سوی مجلس و با نظارت وضع قانون درست رسیدگی و بررسی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بنده فرزند کرج هستیم و تجارب زیادی در استان داشته‌ام، یادآور شد: امیدواریم مردم به کسی رای بدهند که مشکلات و معضلات شهر را بشناسد، اینکه گروهی با لیست و تصمیم دیگران انتخاب شوند نمی‌توانند شرایط را تغییر دهند.

کاندید دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فردی اصلح است که شهر را بشناسد و مشکلات را بتواند احصا کند، چطور کسی می‌تواند نماینده مردمی باشد که هیچ شناختی از دغدغه و مسائل آن‌ها ندارد؟

وی با طرح این سوال که چرا مردم باید اجازه بدهند فردی از دیگر نقاط کشور برای ما تصمیم گیری کند؟ افزود: متاسفانه شاهدیم البرز بجای پدرخوانده، کودک خوانده دارد! گروهی جوان و نوجوان در سطح شهر تصمیم گیر شده اند!

رضاپور در بخش دیگری با بیان اینکه ارز ترجیحی علاوه بر آسیبی که به کشور وارد کرده است مسائل استانی را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اضافه کرد: در پی تصویب طرح ارز ترجیحی بخشی از صنعت کشاورزی و دامداری البرز تحت تاثیر قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص احتمال گرانی بنزین، افزود: به نظر بنده مجلس باید به شکلی برنامه ریزی کند که گرانی شامل بنزین یا خودرو شود نمی‌توان هردو همزمان و هم راستا گران کنیم و انتظار رضایتمندی از سوی مردم باشیم.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز شاهد گرانی ۳۰۰ درصدی خودرو هستیم که همگی در پی نداشتن برنامه ریزی دقیق و شفاف در این حوزه است.