البرز مملو از نیروهای ولایتمدار همراه نظام اسلامی است
البرز مملو از نیروهای ولایتمدار همراه نظام اسلامی است
مدیرکل اطلاعات استان البرز گفت: این استان مملو از نیروهای ولایتمداری است که همواره همراه نظام اسلامی بوده و هستند .

به گزارش نوژان نیوز،نعیمی” در نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان البرز همزمان با سالروز ولادت باسعادت ولی عصر عج الله در مجتمع فرهنگی و تفریحی میلاد کرج افزود: این استان به رغم مشکلاتی که در حوزه زیرساخت ها دارد ، دارای ظرفیت های بی شماری در حوزه های اقتصادی و علمی ،فرهنگی و سیاسی است .

مدیرکل اطلاعات استان البرز گفت: در سال گذشته با تلاش سربازان گمنام امام زمان عج الله و دستگاه های امنیتی و انتظامی به لطف خدا و همکاری مردم شریف استان امنیت پایداری داشتم و در حوزه مبارزه با بنیان های مالی قاچاقچیان بین المللی مقام دوم را کشور کسب کردیم .

نعیمی گفت: رسالت امروز وزارت اطلاعات اقدامات صیانتی و پیشگیرانه و پیش دستانه است و با توجه به ظرفیت های قابل توجه ایران اسلامی در عرصه های مختلف همواره مورد طمع دشمنان بوده ایم .

وی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده از قبور کشته شدگان افراد نیز در استان البرز بهره برداری ضد امنیتی دارند و در تلاش هستند تا با جنگ های نرم خود فضای این استان را متشنج کنند .

نعیمی تاکید کرد: وزارت اطلاعات وظیفه صیانت و روشنگری دارد و آلارم های لازم را به دستگاه های اجرایی مختلف از طریق کارشناسان و مدیران خود می دهد .

 

ما همانند یک دیده بان در خط مقدم هستیم

وی اظهار کرد: اگر این دیده بان غفلت کنند مشکلات عدیده ای به وجود می آید. دیده بان با تیز بینی خود از تحرکات و فعل و انفعالات جنگی دشمن خبر می دهد ایشان در ادامه صحبت خود ، کار خبرنگاران و اصحاب رسانه را به دیده بانی تشبیه کرد.

نعیمی گفت: لنز خبرنگاران و قلم آنان مانند مجموعه اطلاعات در مسیر آرامش و امنیت کشور بوده و هست بنابراین تلاش گران عرصه اطلاع رسانی نقش بسزایی که در مدیریت افکار و تفکر مثبت اندیشی دارند که نباید از آن غافل باشند .

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه با ابزار اطلاع رسانی خود امید آفرینی را در جامعه گسترش دهند و باید از بسترهای رسانه ای فضای مجازی در زمینه امید آفرینی هرچه بیشتر بهره ببریم .

نعیمی در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز متاسفانه به رغم استان شدن همچنان در سایه برج های تهران قرار دارد گفت: رسانه ها در عین بیان ضعف ها باید دستاوردها را نیز شفاف بیان کنند .

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار البرز در حوزه توسعه زیرساخت ها در این استان اضافه کرد: درهمین استان البرز در طی ۲ سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی بودیم که در حوزه ساخت و ساز و پیشرفت استان ساخت ۱۰۰ مدرسه و بیمارستان فردیس پس از ۱۲ سال، بزرگراه شمالی و مترو را می توان مثال زد.

مدیر کل اطلاعات استان البرز تاکید کرد: رسانه های بیگانه اکنون در حال توطئه افکنی هستند اما همیشه تلاش آنان بی نتیجه مانده و امروز وظیفه رسانه ها بیان دستاوردها برای آگاه سازی هرچه بیشتر مردم با هدف افزایش مشارکت است .

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب با چهار رویکرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت گفت: بحث مشارکت از سوی معظم له به شدت بارها پررنگ اعلام شده و در این بین نقش رسانه های اجتماعی بسیار موثر است .