ایران اسلامی بواسطه پشتیبانی مردم همواره قدرتمند و منسجم است
ایران اسلامی بواسطه پشتیبانی مردم همواره قدرتمند و منسجم است
استاندار البرز گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت، انسجام ویژه ای برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش نوژان نیوز، مجتبی عبداللهی در نشست با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شهرستان فردیس افزود: درست کاری، امانت‌داری، سلامت کاری از ویژگی‌های معتمدان محسوب می‌شود.

استاندار البرز ادامه داد: شما به صورت خاص و استثنا نه تنها در روز جمعه پای صندوق رای حضور دارید بلکه باید مروج، مشوق اطرافیان برای مشارکت در انتخابات باشید.

وی افزود: بیش از نیمی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را بانوان تشکیل می‌دهند.

عبداللهی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای سال بر شرکت پرشور در انتخابات تاکید داشته‌اند، ادامه داد: مشارکت در انتخابات حق و تکلیف بزرگی بر دوش همه ما است.

وی افزود: اکنون وحدت ملموس و مشهودی بین مدیران دستگاه‌های استان البرز در قوای مختلف وجود دارد که در انتخابات هم این همدلی و مودت، شور آفرین خواهد بود.

عبداللهی اشاره‌ای به فعالیت‌های مخرب رسانه‌های معاند در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن برای عدم حضور مردم کرد و گفت: اما مردم با حضور پرشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران بود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بردهان معاندان، منافقان و استکبار جهانی، است، بیان کرد: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثاگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

 

پروژه های شهرستان فردیس با اعتبار ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

استاندار البرز گفت: در شهرستان فردیس به مناسبت دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتباری حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و از این طریق بیش از ۱۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: منتخبین فرماندار، شورای نظارت، سایر دستگاه‌ها، معتمدین مردم در اجتماع پایگاهی دارند و می‌توانند در حوزه انتخابات فوق‌العاده تاثیر گذار باشند.

عبداللهی با بیان اینکه اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: با آمادگی عوامل اجرایی، انتخابات با عظمت و با شکوهی در ایران اسلامی و قطعا در استان البرز رقم خواهیم زد.