سفر رییس جمهور نویدبخش تکمیل پروژه های نیمه تمام البرز است
سفر رییس جمهور نویدبخش تکمیل پروژه های نیمه تمام البرز است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با اشاره به تصویب بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دوم رییس جمهور برای این استان اعلام کرد: اختصاص این اعتبار نوید پخش تکمیل پروژه های نیمه تمام مانند آزاد راه شهید سلیمانی و متروی کرج است.

به گزارش نوژان نیوز، کاوه حداد پور در حاشیه مراسم پایانی جشنواره پژوهش استان البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد به خبرنگاران گفت : در سفر نخست رییس جمهور به استان البرز که فروردین ماه سال ۱۴۰۱ انجام شد ۱۹۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۱۷۵ طرح و پروژه مختلف عمرانی تصویب شد.

معاون استاندار البرز ادامه داد : سفر دوم رییس جمهور به این استان که با اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار همراه شد زمینه تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام ازجمله آزاد راه شهید سلیمانی ، قطار شهری کرج و چندین پروژه بزرگ دیگر را فراهم کرده است.

 

البرز رتبه نخست پژوهش کشور

حدادپور با اشاره به رتبه ۳۱ استان البرز در بخش پزوهش کشور تا قبل از سال ۱۴۰۱ گفت : امسال البرز با تلاش و سخت کوشی پزوهشگران برای دومین سال متوالی موفق کسب رتبه اول کشور در این بخش شده است .

وی بیان کرد: هر چند حفظ این جایگاه سخت است اما باید تلاش کرد تا همچنان جایگاه برتر کشور را داشته باشیم .

جشنواره و نمایشگاه پزوهش استان البرز پس از یک هفته فعالیت امروز یکشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

رییس جمهور و هیات دولت در اجرای دور دوم سفرهای استانی روز جمعه ۱۷ آذرماه جاری مهمان مردم البرز بودند.