جلسه هماهنگی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در بخشداری پلنگ آباد برگزار شد
جلسه هماهنگی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در بخشداری پلنگ آباد برگزار شد
جلسه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت به منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر با حضور بخشدار و شهردار پلنگ آباد، روسای ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، راهداری و مدیران عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی کوثر و امید البرز برگزار گردید.

به گزارش نوژان نیوز، در این جلسه حسین نعمایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد گفت: تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در این شهرستان مشروط به همکاری کلیه دستگاه های اجرایی می باشد.

حسین نعمایی پس از ارائه گزارش از روند اجرایی و سیاستگزاری تولید و توزیع نهال اعلام نمود: سهم شهرستان اشتهارد در این طرح مردمی در سالجاری کاشت ۳۵۰ هزار اصله نهال است که برای تحقق هرچه بهتر این امر لازم است تمامی دستگاههای اجرایی مساعدت ویژه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: فاز اول این طرح به حاشیه جاده اصلی اشتهارد به ماهدشت و از پل غدیر تا پمپ بنزین اختصاص دارد که در ۶ ردیف و با گونه های مقاوم به خشکی و شرایط بیابانی کشت خواهد شد.  آبیاری و نگهداری این نهال ها از محل تعهدات توسعه ۱۵ درصد فضای سبز صنایع می باشد. این جلسه با بیان نقطه نظرات فنی و بازدید میدانی از منطقه به پایان رسید.