۹۰۰ خانوار روستایی در البرز بیمه شدند
۹۰۰ خانوار روستایی در البرز بیمه شدند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: ۹۰۰ خانوار روستایی در این استان طی سال جاری زیر چتر پوشش بیمه قرار گرفتند.

به گزارش نوژان نیوز،فرشاد قدوسی” در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی استان البرز افزود: اکنون بستر برای بیمه تمام روستائیان توسط صندوق بیمه روستائیان و عشایر فراهم است .

وی ادامه داد: انتظار می رود این صندوق با برپایی میزخدمت و ارتباط چهره به چهره با جامعه هدف، شتاب بیشتری در خدمت رسانی به روستائیان و عشایر استان بخشد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری البرز تاکید کرد: ارایه خدمات اگر با حضور میدانی و کار جهادی مسوولان باشد ضمن اعتمادسازی برای مردم ایجاد انگیزه نیز خواهد کرد.

قدوسی خاطر نشان کرد: خدمات صندوق روستائیان و عشایر باید به صورت گسترده از طریق بخشداری ها، دهیاری ها، شوراهای اسلامی و سایر معتمدین تبیین شود.
وی، آمادگی همه جانبه مجموعه وزارت کشور را جهت تحقق سهیمه تکلیفی و گسترش چتر بیمه ای استان اعلام کرد و گفت: با کار جهادی می توان بیشتر از سهمیه تکلیفی استان نیز بیمه شده جدید جذب کرد.

سرپرست صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان البرز نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه سال جاری این صندوق ، خواستار تعامل و همکاری اعضای ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی استان برای تحقق سهمیه تکلیفی و اطلاع رسانی گسترده تر شد.

فواد محمدی “با اشاره به خدمات ارزشمند این صندوق گفت: تمام روستائیان ، عشایر، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، کشاورزان غیر ساکن، قالی بافان، زنبورداران، شاغلان حوزه صنایع دستی، شاغلان حوزه مشاغل خانگی و مشاغل فصلی و سایر واجدین شرایط که ۱۸ تا ۵۰ سال سن دارند، می توانند با عضویت در صندوق از مزایای بلند مدت بیمه ای نظیر مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگان، مستمری ازکارافتادگی، نقل و انتقال سوابق بیمه ای و همچنین کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت صندوق استان با کار جهادی آمادگی برپایی میزخدمت، ارتباط مستمر و چهره به چهره با جامعه هدف در راستای ارائه خدمات را دارد و این راستا تمام سعی و توان خود را بکار خواهد بست.