ضرورت تخصیص سهمیه آرد متناسب با کارکرد نانوایی ها در البرز
ضرورت تخصیص سهمیه آرد متناسب با کارکرد نانوایی ها در البرز
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز مناطق و نحوه کارکرد نانوایی ها تاکید کرد و خواستار نظارت دقیق و کارشناسانه در این زمینه شد.

به گزارش نوژان نیوز،عزیزالله افضلی” در نشست کارگروه آرد و نان استان البرز افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی، کیفیت پخت نان، کیفیت آرد و وزن چانه نانوایی‌ها از مهم ترین مباحثی است که بازرسان فرمانداری های سطح استان موظف به نظارت بر آن ها در تمام مناطق برخوردار و کم برخوردار و ارایه گزارش عملکرد هستند.

افضلی به برگزاری یک همایش ویژه نانوایی ها در آینده نزدیک در البرز ،یادآورشد:این همایش با هدف ارتقای سطح کیفی نان و سلامت عموم شهروندان، ٢٨ آبان جاری برگزار می شود و با توجه به اهمیت پرداختن به مبحث نان و اقدامات نانوایی ها تمام مدیران موظف هستند درنشست مرتبط با آن حضور یابند.

در نشست امروز کارگروه آرد و نان استان البرز ، کارگروه پیشنهادی به منظور جلوگیری از قاچاق آرد، دریافت کد شناسه کالا برای کیسه های آرد با استفاده از زیرساخت های نرم افزاری جهت ممانعت خروج از شبکه آرد مطرح و مقرر شد مطالعات کارشناسی و تخصصی برای بررسی طرح توسط فرمانداری های شهرستان های استان انجام شود.

استان البرز حدود سه هزار واحد نانوایی دارد.