ساماندهی نهر سیاه جوی و رودخانه دلمبر شهرستان ماهدشت
ساماندهی نهر سیاه جوی و رودخانه دلمبر شهرستان ماهدشت
اصحاب رسانه استان البرز از روند پروژه ساماندهی نهر سیاه جوی و رودخانه دلمبر که از جمله پروژه های مهم در دست اجرا توسط ، شرکت سهامی آب منطقه ای استان البرز می باشد ، بازدید کردند .

به گزارش نوژان نیوز، داوود نجفیان ، مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان البرز ، در حاشیه این بازدید ، گفت : پروژه بزرگی توسط شرکت سهامی آب منطقه ای استان البرز ، در این منطقه صورت گرفته است و به زودی شاهد اتمام فاز نخست آن ، همچنین اثرات مثبت بر زندگی شهروندان این منطقه خواهیم بود .

وی ، در ادامه افزود : این پروژه ، تنها بخشی از مجرای حوزه آبریز رودخانه دلمبر است و نهایتا آب ناشی از بارش سالیانه را از محدوده شهرستان کرج و شهرستان محمدشهر ، به واسطه شیب تند ، به آب های سرگردان شهری افزوده و مجموعا در شهرستان ماهدشت رها می شوند .

نجفیان ، با اشاره به پیگیری و حمایت مجتبی عبداللهی ، نماینده عالی دولت در استانداری البرز ، تاکید کرد :
شرکت سهامی آب منطقه ای استان البرز ، همواره مورد حمایت استاندار البرز بوده است تا مطالعات رسا صورت پذیرد و چشم انداز پروژه ها به صورتی باشد که ، نیاز به تکرار نباشد و انجام پروژه ها یکپارچه انجام شود .

شایان ذکر است ؛ شهروندان شهرستان ماهدشت ،در فصل بارندگی خسارات متعددی را دیده اند و امکان تردد ندارند ، در این پروژه ، با هدف تسهیل تردد خودروها ، اقدام به کیلومترها کانال با زیر ساخت مهندسی شده و روپوش گذاری ، کرده است .

 

عکاس: نگار اصغری