خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار البرز در سرلوحه کار قرار گیرد
خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار البرز در سرلوحه کار قرار گیرد
کتر علیرضا عباسی در آیین رونمایی از پروژه توسعه فیبرنوری مسکن مهر ماهدشت کرج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: در این روز اتفاقات مهمی رخ داده است، اما وجه مشترک تمام آنها اینست که در هر سه واقعه ای که اتفاق افتاده است پای آمریکا را در این اتفاقات مشاهده می کنیم به همین دلیل این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر علیرضا عباسی نماینده مجلس: مردم در سالهای بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۳ آبان خوش درخشیدند و در این روز اتفاقات خوبی را رقم زدند.

نماینده مردم، کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته نقطه عطفی در تاریخ کشور بود که همزمان و در اوج اغتشاشات سال گذشته اتفاق افتاد، تصریح کرد: بی نظیر ترین راهپیمایی ۱۳ آبان در طول انقلاب در سال گذشته در کل کشور برگزار شد و بساط اغتشاشاتی که دشمن برنامه ریزی دقیق برای آن کرده بود برچیده شد که از تمام مردم زمان شناس جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: با نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره) استکبار ستیزی آغاز شد و تا به امروز ادامه پیدا کرده است و به برکت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی به کل دنیا تسری پیدا کرده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه امروز هژمونی آمریکا در کل دنیا شکسته شده و آنها مقصر اصلی این شکست را ایران اسلامی می دانند، خاطرنشان کرد: ما در هر زمان از مظلوم دفاع کرده ایم و دفاع خواهیم کرد و این روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم و مقابله با استکبار را در کل دنیا گسترش می دهیم و ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید دقیق، سریع و پایدار باشد، عنوان کرد: برخی مواقع استفاده از تکنولوژی را برای مردم فراهم می کنیم و آنان را وابسته می کنیم، اما با هزار مشکل مواجه می شوند. به عنوان مثال بستر اینترنت را برای مردم فراهم می کنیم اما موقع استفاده ثانیه به ثانیه مردم با مشکل مواجه می شوند.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک تصریح کرد: وقتی صحبت از دولت الکترونیک و شهر الکترونیک می کنیم حتما باید زیرساخت های دولت الکترونیک و شهر الکترونیک را هم برای مردم فراهم کنیم و جهت اجرای کامل آن و رضایت مندی مردم باید برای رفع مشکلات این حوزه دقیق، سریع و پایدار گام برداریم.

وی ضمن تشکر از تلاش های مجاهدانه شرکت مخابرات، بیان کرد: طی یک سال اخیر چندین پروژه مختلف در بخش های مختلف استان و شهرستان به بهره برداری رسیده است که جای تشکر دارد اما باید خدمت رسانی ها به مناطق کم برخوردار استان البرز به ویژه شهر ماهدشت در سرلوحه کار باشد.

دکتر عباسی بیان کرد: در مجلس یازدهم در راستای حمایت از فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و استان البرز از هیچ کمکی مضایقه نکرده ایم و در آینده هم هر کمکی نیاز باشد انجام خواهیم داد.