در انتخابات با مشارکت بالا قدرت جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد
در انتخابات با مشارکت بالا قدرت جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد
امام جمعه ماهدشت کرج گفت: انتخابات یکی از آن عرصه هاست که هرچه با شکوه تر برگزار شود و با مشارکت بالا قدرت جمهوری اسلامی بیشتر و بیشتر خواهد شد و زبان ملامت گران و منافقان و خائنین و دشمنان بسته خواهد ماند ، انتخابات پیش رو یکی از همان عرصه های مهم و تعیین کننده است فارغ از اینکه چه کسی رای بیاورد ، مشارکت بالای مردم پیام های فراوانی را به دشمنان و مومنان عالم دارد.

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ماهدشت کرج با اشاره به اینکه بدانید سرنوشت جمهوری اسلامی اعتزاز و اعتلا است، و بدانید سرنوشت دشمنان جمهوری اسلامی ذلّت و انحطاط است؛ اظهار کرد:  همه‌ی قرائن این را به ما نشان میدهد و برای ما اثبات میکند و این اتّفاق خواهد افتاد ، آنچه در فلسطین اتفاق می افتد چیز جدای از این سنت الهی نیست و این مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین آنها را به پیروزی خواهد رساند ، این صبوری و توکل به خدای آنان ، عامل پیروزی آنها خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید بزرگوار سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی مقاله ای دارد سِحر یا معجزه در آنجا  نکات دقیقی را مطرح می کند از جمله اینکه قدرت و شجاعت ما در کجا نهفته است؟ راستی پشتوانه‌ی شجاعت ما کدام قدرت عظیم است که اینچنین بی‌پروا و از سر یقین و اطمینان سخن می‌گوییم؟ می‌گفت: «ما خلیج‌فارس را گورستان آمریکایی‌های متجاوز خواهیم کرد.» و اگر کسی ما را نشناسد، از خود می‌پرسد: «مگر آنها به منبع لایزال کدام نیروی عظیم دست یافته‌اند که اینچنین سخن می‌گویند؟» آمریکا را تا امروز در عرف سیاست بین‌المللی بزرگ‌ترین قدرت دنیا می‌شناخته‌اندو کسی نبوده است که در این اعتبار شک کند، چه برسد به اینکه آن را به مسخره بگیرد. شجاعت غالباً از احساس قدرت است که ریشه می‌گیرد. ریشه‌ی شجاعتی که ما را اینچنین دلاورانه به صحنه‌ی نبرد کشانده است در کدام قدرت است؟ آیا این قدرت بر سلاح‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم متکی است؟

امام جمعه ماهدشت با بیان اینکه تسلیحات نظامی ما عمدتاً از ساده‌ترین تجهیزاتی است که در ارتش‌های دنیا موجود است، گفت:حال آنکه موازنه‌ی قدرت در دنیای امروز بر سلاح‌های اتمی استوار شده است. در جواب به این سوالات ایمان را مبداء پیدایش این قدرت و شجاعت می داند و در ادامه این مقاله می گوید :  اگر سِحر فرعونی توانست بر معجزه‌ی موسوی غلبه کند، آمریکا نیز خواهد توانست با تسلیحات پیشرفته‌ی خویش بر ایمان ما چیره شود. قدرت حقیقی اینجاست، چرا که دست خدا با جماعتی است که بر محور حق گرد آمده‌اند. با این معیار، بسیج قدرتمندترین ارتش دنیاست. اگر کسی در جست‌وجوی مصادیق کاذب قدرت باشد، آن را در میان بسیجیان نخواهد یافت.

وی ادامه داد: الان هم که به پیشرفته ترین سلاح ها به همت جوانان و دانشمندان متعهد و مومن انقلابی دست پیدا کردیم ، نگاه همان به اینها نگاه ابزار است ، اصل همان ایمان است ، ایمان نباشد ابزار کارآیی ندارد ، رژیم صهیونیستی با آن همه ادعا که البته در بُعد تجهیزات درست است و آمریکا حامی اوست و مجهز می کند او را ، اما قدرت ایمان مجاهدان حماس چیره شده بر همه ی اون ابزار و تجهیزات ، این بیان شهید آوینی گویای همان معارفی است که از قرآن آموخته است و چیزی جدای از آن نیست ، فلسطین و فلسطینیان هم با همین قدرت به میدان آمده اند و پیروز خواهند شد. أَلا إِنَّ نَصرَ اللَّهِ قَریبٌ

حجت الاسلام رادمرد خاطرنشان کرد: خودسازی امام راحل و حرکت او به سمت جامعه سازی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدرت ایمان او که راه را برای مردم باز کرد و ایمان در مردم نشست و تقویت شد و در راه درست خرج شد ، زمینه ای شد برای پیدایش انسان های تربیت یافته ای در مکتب اسلام عزیز که مایه ی تعجب و حیرت همگان شد که چگونه میشود یک نوجوان ۱۳ ساله تمام حرفش اسلام و اهداف اسلام شود و تمام فکر و ذکر و اقدامش در راستای اهداف متعالی اسلام باشد ، مانند شهید عزیزمان شهید فهمیده که سالروز شهادت او را به روز بسیج دانش آموزی نامگذاری کردند که همه ی شهدا را خصوصا شهدای دانش آموز را یاد می کنیم.

وی افزود: این امام چه نوجوانانی را تربیت کرد که جهانی فکر می کردند در روزگاری که هیچ در دست نداشتند و شاید این نگاه و بیان را در آن زمان به سخره می گرفتند اما شد آنچه آنها خواستتند باذن الله ، مانند شهید عزیز ۱۳ ساله شهید رضا پناهی که در امامزاده بی بی سکینه مدفون است و از او به عارف ۱۳ ساله یاد می کنند هم او که بر روی سنگ قبرش نوشته اند براساس وصیتنامه اش که : امید است که خون ما نهال نو پای انقلاب اسلامی را بارور کند و شهادت ما موجب آگاهی و رشد فکری جامعه جهانی اسلام گردد. قدرت ایمان اینگونه انسان تربیت می کند الان هم راه همان است ، راه نجات همان است ، یعنی توجه به مسئله ایمان درمساجد و مدارس و دستگاه ها و نهاد های تربیتی ، باید برای ایجاد و ارتقاء ایمان خود و جامعه تلاش کرد که امید است اتفاق افتد.

امام جمعه ماهدشت عنوان کرد: آنچه باعث می شود جمهوری اسلامی بتواند در همه ی زمینه ها نقش آفرینی کند حضور و حمایت مردم است از تمام صحنه هایی که نیاز به حضور مردم دارد و تا الان هم اثبات شده است  ، انتخابات یکی از آن عرصه هاست که هرچه با شکوه تر برگزار شود و با مشارکت بالا قدرت جمهوری اسلامی بیشتر و بیشتر خواهد شد و زبان ملامت گران و منافقان و خائنین و دشمنان بسته خواهد ماند ، انتخابات پیش رو یکی از همان عرصه های مهم و تعیین کننده است فارغ از اینکه چه کسی رای بیاورد ، مشارکت بالای مردم پیام های فراوانی را به دشمنان و مومنان عالم دارد البته به عوامل ایجاد کننده این مشارکت بالا هم باید توجه کرد که بخش مهم آن بر می گردد به عملکرد مسئولین از رئیس جمهور و سایر قوا تا کارمندی که درون این شهر یا در فلان روستا کار می کند ، رفتار او ، خدمت رسانی او ، گره گشایی او ، تسهیلگری او ، برنامه ریزی او موثر است در این مسئله. که امیدواریم این حضور و مشارکت همچنان خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب باشد.