رفع تصرف بیست هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان چهارباغ
رفع تصرف بیست هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان چهارباغ
رفع تصرف از اراضی ملی در پلاک 174 اصلی موسوم به اسماعیل آباد با همکاری و حضور معاون دادستان، نیروهای انتظامی، شهرداری و نماینده بنیاد مسکن، فرماده و جانشین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و عوامل یگان حفاظت شهرستان های کرج و ساوجبلاغ به اجرا درآمد.

به گزارش نوژان نیوز، در این اقدام صفدری معاون دادستان شهرستان چهارباغ حفظ اراضی دولتی و رفع تصرف از منابع طبیعی را از برنامه های مهم مراجع قضایی عنوان کرد و افزود: در راستای تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه در احیای حقوق عامه، دستگاه قضایی شهرستان چهارباغ با هرگونه دخل و تصرف و دست اندازی به اراضی ملی و عرصه های طبیعی برخورد جدی می کند.

در ادامه اکرم عزیزی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضا، فرماندار و نیروهای انتظامی و شهرداری شهرستان چهارباغ گفت: بیست هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان که در طی سالهای گذشته تصرف شده بود، با اقدامات و پیگیری های انجام شده توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ ، اداره کل متبوع و همکاری دستگاه های ذیربط، پس از  صدور حکم و دستور دادستان شهرستان رفع تصرف گردید.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: حراست از اراضی ملی وظیفه آحاد مردم است و تک تک افراد نسبت به حفاظت از منابع ملی کشور مسئول هستند. وی در ادامه افزود ، اهمیت گسترش فرهنگ مراقبت از این نعمت های خدادادی از مهم ترین اقدامات در حفاظت از عرصه های ملی است و این مسیر جز با یاری و همدلی مردم و مسئولان پیموده نمی شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ از دوستداران طبیعت خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را در سریع ترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش نمایند.