سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه شرم‌آور است
سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه شرم‌آور است
سردار «اسلامی» با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و با اشاره به اینکه هلوکاست واقعی در غزه در حال رخ دادن است، گفت: سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه شرم آور است.

به گزارش نوژان نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی سال‌ها است با افسانه هلوکاست در جنگ جهانی دوم در حال مظلوم نمایی است در حالی که هلوکاست واقعی در جنایت ترکیبی رژیم صهیونسیتی در غزه در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی از یک سو آب، برق، گاز و سوخت را به روی مردم غزه بسته است و از طرف دیگر از ورود دارو و مداد غذایی و بهداشتی به این منطقه جلوگیری می‌کند و این همه در شرایطی است که بمباران این رژیم منحوس با بمب‌های ممنوعه خوشه‌ای و فسفری جان هزاران زن و کودک و شهروند غیر نظامی را گرفته است و متاسفانه مجامع جهانی مدعی حقوق بشر تا کنون در باره این جنایات بزرگ که یک قتل عام و کشتار دسته جمعی عامدانه است سکوت اختیار کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه دل هر انسان آزاده‌ای از جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی به درد می‌آید، تصریح کرد: مجامع بین المللی و نهاد‌های حقوق بشری برای چنین روز‌هایی شکل گرفته اند، اما متاسفانه این نهاد‌ها نشان دادند که دارای استاندارد‌های دو گانه و تبعیض آمیزی هستند.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه مجامع بین‌المللی با سکوت درباه جنایات رژیم صهیونسیتی به آرمان‌های ارزشمند بشریت خیانت کردند، خاطرنشان کرد:عملیات طوفان الاقصی واکنشی به جنایات رژیم صهیونسیتی و نگاه تبعیض آمیز مجامع دروغین مدعی حقوق بشر بود.