سخنان امام خمینی امروز بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است
سخنان امام خمینی امروز بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است
نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه امام خمینی فرمود؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود، گفت: امروز سخنان امام خمینی (ره) بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است.

به گزارش نوژان نیوز، ایرج بزرگری نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود در بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که ۲۰ مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه بیان مشکلات و مسائل تکراری شده است گفت: مشکلات استان البرز نیز خارج از مشکلات سایر استان ها نیست که بارها گفته شده است.

بنده امروز قصد دارم به جبهه های مقاومت و ملت های آزادی خواه و پیشگاه مقام معظم رهبری، پیروزی ستم دیده بر ستمگر را تبریک بگویم.

مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و چه زیبا فرموند. این کلام یک فرد عادی و یک تحلیل‌گر سیاسی نیست بلکه این کلام متصل به اندیشه وحی و امام زمان است و امروز ما شکست ذلت بار اسرائیل غاصب را می بینیم.

بیش از ۷۰ سال این رژیم کودک‌کش ملت های مظلومی را از سرزمین های خود در فلسطین، سوریه و لبنان آواره کرده و سرزمین‌های آن‌ها را غصب کرد اما هیچ کشوری این اقدامات را محکوم نکرد تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) تشکیل شد و نشان داد که با مقاومت و تلاش می‌تواند در برابر غصب و اشغال سرزمینی ایستاد. این امام بود که نشان داد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.

مقاومت فلسطین هم به پشتوانه این حمایت ایستادگی کرد و امروز با دانش و شجاعت توانست در برابر اسرائیل بایستد و آن را شکست دهد.

انقلاب اسلامی جز برای نجات مردم مظلوم جهان شکل نگرفت و امام نیز فرمودند ما شریک غم مظلومان جهان هستیم.

امروز سخنان امام در دست و زبان مردم آزادی‌خواه جهان است و بر دیوارهای کاخ سفید نوشته شده است.

ما باور داریم پرچم مقاومتی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد و به دست مقام معظم رهبری رسید به امام زمان سپرده خواهد شد تا در قدس که قبله اول مسلمانان است به اهتزاز در خواهد آمد.