ضرب العجل شورای شهر جهت تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای
ضرب العجل شورای شهر جهت تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای
با حضور اعتراض آمیز شهروندان، ضرب العجل شورای شهر جهت تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای به شهرداری،صادر شد.

به گزارش نوژان نیوز، در جلسه رسمی شورای شهر که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آفا وثوقی امام جمعه کمالشهر، ریاست واعضای شورای اسلامی ،معاونین شهرداری و جمعی از شهروندان برگزارشد، پس ازطرح مشکلات و پیگیری های ممنوعیت صدور مجوز برای املاک قولنامه ای از سوی شهروندان،مالکان‌این املاک خواستار تعیین تکلیف اراضی قولنامه ای خود شدند.

در این جلسه ،طی تماس امام جمعه با فرماندار شهرستان کرج و گفت و شنود ریاست شورا و شهروندان با این مقام مسول و با استناد به نامه استاندار البرز جهت تعین تکلیف املاکی که برای آن حق مکتسبه ای ایجاد شده (املاکی که تمامی دیون خود به شهرداری و دیگر ادارات را پرداخت نموده اند)مقرر گردید باقید فوریت ،اقدام قانونی لازم توسط شهرداری ،صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت قاتون گفت:بنا بر رای صادره دیوان مقرر بود هیچ مجوزی برای املاک قولنامه ای صادر نگردد ولی با درنظر گرفتن حقوقی که از طرف شهرداری برای بعضی از املاک مالکیت که در جلسه حضور دارند پدید آمده و مشکلات پیش روی شهروندان و با عنایت به مکاتبات صورت گرفته با مراجع ذیربط ،شورای شهر از شهرداری خواستار رسیدگی به مشکل عزیزان حاضر در شورا شدند تا در اسرع وقت نسبت به رفع موانع موجود اقدام لازم معمول گردد.

شهبازی درادامه گفت:شورای شهر باقید فوریت و با جدیت پیگیری این موضوع ،تاحصول نتیجه خواهد بود.

وی در ادامه با توجه به حساسیت موضوع خاطر نشان کرد:تعین تکلیف اراضیی که دیون خود را پرداخت نموده اند ،همواره دغدغه ما بود که به حمدالله با حضور پدر معنوی شهر و تدبیر ایشان و تماس تلفنی با فرماندار محترم شهرستان در حضور شهروندان،ابراز امیدواری کرد این موضوع بزودی حل و فصل خواهد شد.

شهبازی در خاتمه خاطر نشان کرد: حضور شهروندان در جلسات رسمی شورا نشان از مردمی بودن این نهاد و پیگیری آنی امور نیز تایید این امر مبرهن است‌.