مردم برای خرید و فروش خودرو به تبلیغات کاذب توجه نکنند
مردم برای خرید و فروش خودرو به تبلیغات کاذب توجه نکنند
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو البرز گفت: شهروندان برای خرید و فروش خودرو فقط به مراجع معتبر مراجعه کنند و به تبلیغات کاذب توجه نکنند.

به گزارش نوژان نیوز، “حمید کریمی” اظهار کرد: مرجع معتبر خرید و فروش خودرو نمایشگاه داران دارای مجوز هستند که به خریداران و فروشندگان خدمات مشاوره ارایه می کنند و در مقابل صحت معاملات پاسخگو هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی خریداران خودرو به سایت های مجازی مراجعه کرده که مشکلاتی را بدنبال دارد چرا که هیچ تضمینی در صحت معاملات و خرید و فروش خودرو بصورت اینترنتی نیست. .

کریمی افزود: سایت های اینترنتی خرید و فروش خودرو با اعلام مبالغ کاذب خودرو سعی در تشویش بازار دارند که مردم باید نسبت به این موضوع ها و تبلیغات واهی بی تفاوت باشند و از طریق مراکز معتبر کسب قیمت کنند.

وی بیان کرد: همچنین برخی از شهروندان برای اینکه هزینه کمیسیون نمایشگاه را پرداخت نکنند از مجاری های مختلف غیرموثق اقدام به خرید و فروش وسیله نقلیه می کنند که تبعات زیان آور به جا می گذارند.

وی گفت: خرید و فروش خودرو در فضای اینترنتی هیچ گونه تضمینی برای خسارات احتمالی و مشکلات در خرید و فروش خودرو ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکلات مرجع خاصی مسئولیت ضرر را پذیرا نخواهد بود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران استان البرز بیان داشت: مشتریان خودرو از نمایشگاه های خرید و فروش خودرو اقدام کنند چرا که نمایشگاه دار مدارک هویتی خودرو و مالک و فنی را بررسی و سپس معامله انجام می شود.

کریمی گفت: چنانچه خریدار و یا فروشنده از طرف یک نمایشگاه خودرو دارای مجوز دچار مشکل شود قطعا اتحادیه مربوطه موظف است هرگونه شکایت دراین زمینه را مرتفع کند.

کارشناسان مختلف فنی خودرو که مورد تایید اتحادیه اتومبیل داران استان البرز است، مسئولیت بررسی وضعیت فنی و هویتی خودرو را دارند و مشتریان بدون دغدغه می توانند اقدام به خرید و فروش از نمایشگاه خودرو کنند.

وی اظهار کرد: اکنون ۴۸۰ واحد صنفی فروش خودرو در استان البرز فعالیت می کنند که بیش از ۳۷۰ واحد دارای مجوز و پرونده صنفی بقیه نیز در دست اقدام است.