فرهنگ اسلامی در شهر حاکم می‌شود
فرهنگ اسلامی در شهر حاکم می‌شود
فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بسیج ریشه در باورهای اسلامی، انقلابی و مردم دارد، گفت: اگر خانواده از فرهنگ و تفکر غنی بسیج و ارزش های دفاع مقدس برخوردار باشند فرهنگ اسلامی در شهر حاکم می شود.

به گزارش نوژان نیوز، جواد چپردار در حاشیه همایش سبک زندگی اسلامی که به همت حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهارداشت: بسیج تفکری است که محدود به پایگاه بسبج و حتی مرزها نیست لذا بسیج تفکر احیا، حفظ و توسعه ارزش‌های اسلامی است که باید این رویکرد در اخلاق اسلامی توسط فرماندهان پایگاه ها در بین خانواده ها تبیین و ترویج شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از بسیج به عنوان مکتب ایثار و فداکاری عنوان و اذعان کرد: رزمندگان و ایثارگران در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثار و رشادت پای ولایت تا مرز شهادت ایستاده اند.

چپردار بیان کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج به جهت ارتباط اعضا شورا با پایگاه های بسیج و مساجد سطح کلانشهر کرج غیر از ردیف های اعتباری تخصیص یافته، مساعدت هایی نیز برای فعالیت های فرهنگی پایگاه های بسیج شهر و مدیریت شهری اختصاص داده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه وابستگی و تعلق خاطر به بسیج را جزو افتخارات و تکالیف خود می دانیم افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج خط مقدم برنامه های بسیج در قالب اردوی راهیان نور، مراسم محرم و صفر، اربعین حسینی، یوم العباس و برپایی موکب ها در کنار فرماندهان پایگاه ها بوده ایم و تا حد امکان و بذل جان در کنار مردم هستیم و به این فرهنگ غنی مساعدت خواهیم شد تا آثار معنوی آن در شهر نمود پیدا کند.