آغاز ۱۰ روز دوم نمایشگاه مشاغل خانگی در البرز
آغاز ۱۰ روز دوم نمایشگاه مشاغل خانگی در البرز
مدیرعامل شرکت تعاونی مشاغل خانگی استان البرز، گفت: حدود ۱۴۵ نفر در دوره دوم نمایشگاه مشاغل خانگی ثبت نام کردند و همچین ثبت نام برای دوره‌های سوم و چهارم درحال انجام است.

به گزارش نوژان نیوز، اقدس چگینی، مدیرعامل شرکت تعاونی مشاغل خانگی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص نمایشگاه مشاغل خانگی، گفت: دوره دوم نمایشگاه مشاغل خانگی از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره دوم انجام شده است، افزود: حدود ۱۴۵ نفر در دوره دوم نمایشگاه مشاغل خانگی ثبت نام کردند و همچین ثبت نام برای دوره‌های سوم و چهارم درحال انجام است.

چگینی ادامه داد: با تبلیغاتی که صورت گرفته وضعیت فروش نمایشگاه مشاغل خانگی نسبت به روزهای اول خیلی بهتر شده است.

وی با بیان اینکه در ساماندهی مشاغل خانگی حدود ۵۴ غرفه داریم، تصریح کرد: برای تولیدکنندگانی که هزینه‌ای برای اجاره مغازه پول کمی دارند با غرفه حداقل حدود ۶ماه با مبلغ خیلی پایین‌تر در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌‌گیرد.

چگینی ادامه داد: هدف از این کار توانمندسازی تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی مشاغل خانگی ثبت نام درحال انجام است، بیان کرد: در مرحله اول تولیدکنندگان را تایید می‌کنیم و لیست برای دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌شود تا افرادی که واجد شرایط هستند تسهیلات به آنها پرداخت شود.

چگینی با تاکید بر این نکته که از دستگاه‌های اجرایی در خواست حمایت داریم، گفت: در بحث تبلیغات در نمایشگاه مشاغل خانگی و ساماندهی مشاغل خانگی ما را حمایت کنند.

وی افزود: از تمامی مسئولین مرتبط در خواست داریم یک مرکز دائمی در اختیار مشاغل خانگی قرار دهند چرا که مردم هم از این موضوع حمایت می‌کنند.