مسجد پایگاهی برای جهاد تبیین و مبارزه با فتنه‌ها است
مسجد پایگاهی برای جهاد تبیین و مبارزه با فتنه‌ها است
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از مسجد به‌عنوان پایگاهی برای جهاد تبیین و مبارزه با فتنه‌ها نام برد و گفت: این مکان مقدس مهمترین پایگاه عبادی سیاسی نقش ارزنده ای در در زندگی انسان ها دارد.

به گزارش نوژان نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمد لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساری، گفت: نقش مساجد در مبارزه با تروریست فرهنگی، اعتقادی بسیار مهم و حساس است و در شرایط فعلی انواع تروریست در جامعه ما وجود دارد که یکی از آنها تروریست فرهنگی است که قصد دارد جوان و خانواده ها را از فرهنگ متعالی دین اسلام جدا کند و به سمت زندگی غربی که همان توریج بی بند و باری است، سوق دهد.

وی بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه با هدف نقش و کارکرد مساجد در بسباری از امور زندگی تاکید کرد و اظهار داشت: مسجد محل جهاد تبیین است تا جامعه را در جریان فتنه قرار دهد و باید مراقب باشیم که مشابه کودتای ننگین ۲۸ مردادماه که با حمایت انگلیس رقم خورد، در کشور اتفاق نیفتد چرا که این قبیل فتنه مد نظر دشمنان است.

امام جمعه شهر ساری خاطرنشان کرد: مساجد می تواند وحدت و انسجام را در جامعه بوجود بیاورد و اختلافات را از این بین ببرد چرا که ایجاد اختلاف و نفاق مهم ترین راهبرد دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: دشمنان از وحدت و انسجام امت اسلامی ترس دارند و از هر ترفندی برای ایجاد نفاق و دودستگی در بین مسلمانان استفاده می کنند و باید مراقب دسیسه شوم آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: ریشه تروریست در سرزمین اشتغال شده فلسطین است و نظام استکباری آمریکا و انگلیس نیز از آنان حمایت می کنند.

آیت الله لائینی با اشاره به دیدار روز گذشته رهبری با جمعی از فرماندهان سپاه، افزود: رهبری در این دیدار سپاه را بعنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی در جهان معرفی کردند که در ایران انقلابی و اسلامی شکل گرفته است.

وی گفت: این سازمان ضد تروریستی که در کشورمان شکل گرفته هم آمریکا را از منطقه بیرون می کند و هم هیمنه و ابهت پوشالی نظام سلطه استکباری، فرعونی و آمریکایی را از بین خواهد برد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا