طرح تقویت مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان البرز به اجرا درآمد
طرح تقویت مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان البرز به اجرا درآمد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای طرح تقویت مبانی دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان این استان باهمکاری نهادهای فرهنگی و آموزش ، پرورش خبرداد .

به گزارش نوژان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا ابراهیمیان” در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه کرج افزود: دراجرای این طرح پنج هزار نوجوان و جوان با مبانی و اصول اعتقادی و دینی بیش از پیش آشنا می شوند .

وی تاکید کرد: باید مطالبه گری درست با نظارت دقیق را در بین نوجوانان و جوانان تقویت کرد .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز یاد آورشد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد انسجام بخش بین دستگاه های فرهنگی وارد میدان جنگ ترکیبی دشمنان شده و دراین مسیر نهادها هرچه بیشتر باید همراه شوند .

 

باید متحد در برابر دشمن ایستاد

ابراهیمیان با اعلام اینکه تاکتیک دشمن در جنگ ترکیبی تشکیلاتی است گفت: دراین جنگ در برابر دشمن نمی توان به تنهایی ایستاد باید متحد و همسو تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی وارد عمل شوند.

وی تاکید کرد: براین اساس باید از موازی کاری و کارهای جزیره ای دوری کرد و درسال گذشته دیدیم که به رغم استفاده دشمن از تمام ابزارها برای ضربه به نظام اسلامی اتحاد و انسجام توانست نقشه های دشمنان را نقش برآب کند .

ابراهیمیان گفت: نهادهای فرهنگی و انقلابی درشرایط فعلی که دشمن با جنگ فرهنگی و ترکیبی وارد عمل شده وظیفه سنگینی برعهده دارند چراکه دشمن هوشمندانه برنامه ریزی روی جوانان دارد و باید دراین جنگ از تمام ابزارهای فرهنگی و تبلیغی برای ایستادگی بهره برد .

وی یاد آورشد: تمام هدف دشمن درجنگ ترکیبی از بین بردن اصول دین اسلام و اعتقادات جوانان است که در مقابله با این حربه دشمن باید هوشمندانه عمل کرد .