برخورد پلیس فتا البرز با تبلیغات نامناسب پوشش محرمی در فضای مجازی
برخورد پلیس فتا البرز با تبلیغات نامناسب پوشش محرمی در فضای مجازی
رییس پلیس فتا البرز به کاربران در خصوص تبلیغات پوشش های نامتعارف به بهانه ماه محرم در فضای مجازی هشدارداد و گفت: با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش نوژان نیوز، سرهنگ”رسول جلیلیان” اظهارکرد: کارشناسان پلیس فتا با رصد شبانه روزی در شبکه های اجتماعی با هرگونه تبلیغ، تولید و فروش البسه نامتعارف به بهانه ماه محرم برخورد می کنند.

وی اضافه کرد: پلیس فتا با هرگونه تبلیغات و عرضه البسه و یا محصولات فرهنگی که مغایر با مقدسات باشد برخورد خواهد کرد.

جلیلیان افزود: کاربران در فضای مجازی مجازی هوشیار باشند و به هیچ عنوان فریب تبلیغات به بهانه مناسبات مذهبی بری کسب منافع شخصی کلاهبرداران را نخورند.

 

کاربران مراقب تبلیغات جمع آوری نذورات در فضای مجازی باشند

رییس پلیس فتا البرز در بخش دیگری ازسخنان خود به کاربران در خصوص کلاهبرداری به بهانه جمع آوری نذورات هشدار دارد و گفت: برای واریز نذورات فقط از مراجع معتبر اقدام شود.

وی اظهار کرد: این افراد با انگیزه کلاهبرداری از کاربران با ایجاد سایت و صفحه جعلی اقدام به دریافت کمک های مردمی تحت عنوان نذورات کرده ضمن آنکه درخلال عملیات پرداختی مردم حساب های آنان را رمز گشایی می کنند.

جلیلیان گفت: این افراد با جلب اعتماد مردم در فضای مجازی با دریافت مبالغی به عنوان نذری و یا کمک به افراد نیازمند حساب کاربران را هک کرده و سپس نسبت به برداشت آن اقدام می کنند.

وی گفت: در این شرایط سوء استفاده کنندگان با تبلیغات کاذب در فضای مجازی سعی در جلب اعتماد کاربران فضای مجازی را دارند تا از حساب‌های آنها برداشت غیر مجاز کنند.

رییس پلیس فتا البرز تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.