مسکن، مهم ترین دغدغه اصحاب رسانه
مسکن، مهم ترین دغدغه اصحاب رسانه
اعضای هیئت‌مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز در اولین نشست رسمی خود با مسئولان استانی، ضمن حضور در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با دکتر احمد افضلی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش نوژان نیوز، افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه این نشست با تاکید بر زحمات اصحاب‌رسانه استان البرز در امر اطلاع‌رسانی و امیدافزایی که تا کنونی به‌خوبی در استان دنبال شده، اظهار کرد: «خوشبختانه در سال‌های اخیر روند کار تعاونی‌های مسکن در استان پیشرفت مطلوبی پیدا کرده است و امیدواریم تعاونی مسکن خبرنگاران که اعضای آن از جمله اصحاب رسانه شناخته شده و همیشه در میدان هستند نیز در رسیدن به هدف خود، پیشرفت خوبی حاصل کند.
با توجه به اعلام حمایت استاندار البرز، ملاحظات لازم جهت انتخاب و تحویل زمین مناسب به تعاونی مسکن خبرنگاران استان خواهیم داشت و برای ساخت مسکن نیز جهت برخورداری از تسهیلات بانکی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. تمام این همکاری و تعامل ایجاد شده با تلاش و پیگیری اعضاء و هیئت‌مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران، سرعت بیشتری خواهد گرفت.»
در پایان این نشست، به پیشنهاد اعضای هیئت‌مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران استان، مقرر شد، به‌زودی یک نشست هم‌اندیشی در راستای چگونگی ادامه فعالیت تعاونی با حضور معاونت عمرانی استاندار و رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی البرز در محل خانه مطبوعات استان برگزار شود. در ادامه هر یک از اعضای هیئت‌مدیره با اشاره به دغدغه مسکن به‌عنوان مهمترین مسأله اصحاب رسانه البرز بر اولویت قرار دادن این مهم و تسهیل و تسریع در روند خانه‌دار شدن خبرنگاران، تأکید کردند.
گفتنی است؛ پیرو دستور دکتر عبداللهی، استاندار البرز در شورای اطلاع‌رسانی مبنی بر شروع فعالیت تعاونی مسکن خبرنگاران استان، این تعاونی از ابتدای سال ١۴٠٢ طی فراخوانی شروع به عضوگیری کرد و با تکمیل ٢٠٠ عضو و دریافت حق‌عضویت از اعضای تعاونی که اغلب عضو خانه مطبوعات استان بوده و یا از اصحاب رسانه مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز هستند، تعاونی مسکن خبرنگاران رسماً با تشکیل مجمع عمومی، فعالیت جدید خود را آغاز کرد، همچنین در روز ١٢ تیرماه سال جاری، ۵ عضو هیئت مدیره و یک بازرس این تعاونی، انتخاب و معرفی شدند.