نیروهای دریایی ارتش و سپاه امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده‌اند
نیروهای دریایی ارتش و سپاه امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده‌اند

به گزارش نوژان نیوز؛ امیر دریادار بلوچ در مراسم روز جهانی دریانورد  گفت: با همکاری مسئولان در حوزه پیشبرد اقتصاد دریایی توانستیم به تعمیر و ساخت شناورهای سنگین و نقل انتقال و ترانزیت کالاهای تجاری و نفتی  به صورت ایمن دست یابیم. معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این امر مهم جز […]


به گزارش نوژان نیوز؛

امیر دریادار بلوچ در مراسم روز جهانی دریانورد  گفت: با همکاری مسئولان در حوزه پیشبرد اقتصاد دریایی توانستیم به تعمیر و ساخت شناورهای سنگین و نقل انتقال و ترانزیت کالاهای تجاری و نفتی  به صورت ایمن دست یابیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این امر مهم جز با گسترش چتر امنیت در  ناوگان و شرکت های اقتصادی دریایی به دست نمی آمد افزود: در طول سال های گذشته استکبار جهانی به جهت محدود کردن اقتصاد دریا محور مزاحمت هایی از جمله تحریم، توقیف و حمله به ناوگان را برای ما رقم زد اما امروزه به همت نیروی دریایی ارتش و سپاه و مرزبانی، امنیت در کشور پایدار است.

او ادامه داد: موید این ادعا امنیتی است که در دریاها شاهد آن هستیم و حمله، توقیف و ایجاد مزاحمت را برای کشتی ها به حداقل رسانده ایم.

بلوچ با اشاره به ماموریت ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی در سفر به دور کره زمین افزود: این سفر پیامی برای همه کشورها داشت و دیگر هیچ نقطه ای برای ما دور نیست. برای تامین امنیت ناوگان تجاری و اقتصادی خود می توانیم همه جا حضور داشته باشیم.



منبع خبر