ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با خواست مردم
ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با خواست مردم

به گزارش نوژان نیوز، مریم قهرمانی صارم با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی مانند ساخت همزمان ۲ تقاطع غیر همسطح در بلوار موذن و میدان جمهوری کرج سبب افزایش بار ترافیکی و نارضایتی مردم می شود، اظهارداشت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در کنار آسیب شناسی و توجه به پیوست فرهنگی و اقتصادی پروژه‌ها به […]

به گزارش نوژان نیوز، مریم قهرمانی صارم با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی مانند ساخت همزمان ۲ تقاطع غیر همسطح در بلوار موذن و میدان جمهوری کرج سبب افزایش بار ترافیکی و نارضایتی مردم می شود، اظهارداشت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در کنار آسیب شناسی و توجه به پیوست فرهنگی و اقتصادی پروژه‌ها به موضوعات اجتماعی نیز نگاه کارشناسانه داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: امروزه ترافیک در کلانشهرکرج به نسبت سالهای گذشته بسیار پر حجم تر است و در برخی ساعات روز معابر اصلی شهر دچار مشکلات جدی می شود.

قهرمانی اذعان کرد: کرج به واسطه نزدیکی به پایتخت وقرار گرفتن درمسیر ۱۴ استان کشور اکنون ازسختی ها و دشواری های ترافیک رنج می برد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از این مشکل بزرگ را باید در مهاجرت معکوس، توسعه زیر ساخت‌ها و فرهنگ سازی برای استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی جست و جو کرد.

به گفته رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه های شهری مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه های عمرانی است و بدون شک این رویکرد، روند توسعه و عمران شهری را نیز افزایش می دهد.