استقبال چهار هزار فرهنگی از طرح شناسایی معلمان نمونه در البرز
استقبال چهار هزار فرهنگی از طرح شناسایی معلمان نمونه در البرز

به گزارش نوژان نیوز، سید مسلم رییسی با اشاره به شیوه متفاوت برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سال ۱۴۰۲ ، افزود: امسال برای بزرگداشت مقام معلم طرحی به نام‌ شناسایی معلمان نمونه راه اندازی شده است. سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: این طرح از […]

به گزارش نوژان نیوز، سید مسلم رییسی با اشاره به شیوه متفاوت برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در سال ۱۴۰۲ ، افزود: امسال برای بزرگداشت مقام معلم طرحی به نام‌ شناسایی معلمان نمونه راه اندازی شده است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: این طرح از نیمه اسفند ماه سال گذشته در آموزش و پرورش استان آغاز شد که در مرحله مدرسه ای سه هزار و ۸۶۸ نفر در آن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله مدرسه ای از نظر سنجی دانش آموزان و اولیای آنها و عملکرد معلم در طول سال تحصیلی برای ارزیابی استفاده می شود.
رییسی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۵۵۷ نفر وارد بخش منطقه ای شدند که تعدادی از این معلم ها بعد از ارزیابی وارد مرحله استان و سپس کشوری می شوند.

وی تصریح کرد: یکصد و هشت ارزیاب کار ارزیابی معلم های شرکت کننده در این طرح را برعهده دارند.

رییسی هدف از اجرای این طرح را شناسایی و معرفی و تجلیل از معلمان نمونه عنوان کرد و گفت: تقویت خودباوری، ایجاد انگیزه در معلمان، شناسایی و معرفی معلم‌نمونه به عنوان الگوی تقویت جایگاه اجتماعی آنان از دیگر اهداف این طرح است.

وی یادآورشد: تجلیل از معلمان نمونه معرفی شده در این طرح در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.