آخرین وضعیت زهره حمیدی/ ۶ ماه دیگر باید تحت درمان باشم
آخرین وضعیت زهره حمیدی/ ۶ ماه دیگر باید تحت درمان باشم

به گزارش نوژان نیوز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از درگیر شدن با سرطان از وضعیت سلامتی خود گفت: این روز‌ها حالم خوب و خدا را شکر نسبت به قبل بهتر است و روز به روز بهتر می‌شوم و تحت درمان پزشک هستم و با […]


به گزارش نوژان نیوز

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از درگیر شدن با سرطان از وضعیت سلامتی خود گفت: این روز‌ها حالم خوب و خدا را شکر نسبت به قبل بهتر است و روز به روز بهتر می‌شوم و تحت درمان پزشک هستم و با صحبتی که با آنها داشتم حدود ۶ ماه دیگر باید تحت درمان باشم.

حمیدی عنوان کرد:خداروشکر همکارانم بسیار به من لطف دارند و پیگیر احوال من هستند و در این مدت چند پیشنهاد کار داشتم، اما هنوز برای کار آمادگی ندارم.

این بازیگر درباره روحیه داشتن برای درمان بیماری بیان کرد:روحیه خوب، امید به خوب بودن و شاد بودن می‌تواند به درمان بیماران کمک کند و من در این مدت تلاش کردم روحیه شاد خودم را داشته باشم.

حمیدی اظهار کرد: خدا را شکر مردم در این مدت خیلی برایم دعا کردند. نمی‌دانم چطور از مردم تشکر کنم، می‌دانم که دعای دسته جمعی خیلی تاثیر دارد و فکر می‌کنم این حال خوب را آنها به من دادند.



منبع