برگزاری تور گردشگری کشاورزی در کرج
برگزاری تور گردشگری کشاورزی در کرج

به گزارش نوژان نیوز تیموری مدیر پژوهشی مرکز عالی دانشگاه امام خمینی (ره)  با اشاره به آغاز تور‌های آموزشی از سال ۱۳۹۲ تاکنون گفت: برای اشاعه فعالیت‌های آموزشی و اثربخشی بیشتر آموزش‌های کاربردی و مزرعه محور و مشاهده نتیجه عملیات کشاورزی از نزدیک و نیز کاربرد آنها توسط کشاورز تورهای آموزشی برپا شده است.   […]


به گزارش نوژان نیوز

تیموری مدیر پژوهشی مرکز عالی دانشگاه امام خمینی (ره)  با اشاره به آغاز تور‌های آموزشی از سال ۱۳۹۲ تاکنون گفت: برای اشاعه فعالیت‌های آموزشی و اثربخشی بیشتر آموزش‌های کاربردی و مزرعه محور و مشاهده نتیجه عملیات کشاورزی از نزدیک و نیز کاربرد آنها توسط کشاورز تورهای آموزشی برپا شده است.

 

وی گفت: امروز تور گردشگری کشاورزی با حضور مردم، کارشناسان، مسئولان، کشاورزان و اصحاب رسانه با بازدید از امکانات، ظرفیت‌ها، کسب و کار‌های نوپا، شرکت‌های دانش بنیان، فضای سبز با اشکال مختلف و کشت و زرع انجام شد.

 

مدیر پژوهشی دانشگاه امام خمینی (ره ) با اشاره به ایجاد پارک ملی و منابع طبیعی کشور با وجود گلخانه‌های متنوع گیاهان زینتی و آپارتمانی گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها هم اشتغال آفرین و ثروت آفرین است وهم عموم جامعه، از نزدیک با ظرفیت های کشاورزی استان آشنا می شوند.



منبع