تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام
تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام

به گزارش نوژان نیوز رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۲۲ خردادماه بازار در حالی به کار خود پایان داد که با وجود ۵۹ درصد منفی نماد‌ها، شاخص کل مثبت بسته شد! این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸,۵۴۵ میلیارد […]


به گزارش نوژان نیوز

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۲۲ خردادماه بازار در حالی به کار خود پایان داد که با وجود ۵۹ درصد منفی نماد‌ها، شاخص کل مثبت بسته شد!

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۸,۵۴۵ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳,۰۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است امروز بازار شاهد خروج نقدینگی و خرید حقوقی‌ها به میزان ۴۰۷ میلیارد تومان بود همچنین امروز شاهد خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت به میزان ۱۱۱ میلیارد تومان بودیم.

او همچنین می‌گوید: امروز صف خرید (۶۴) نماد به ارزش ۱۸۴ میلیارد تومان و صف فروش (۲۳۳) نماد به ارزش ۴۴۹ میلیارد تومان ثبت شد. در حالی که اکثر نماد‌های کوچک و متوسط به حال خود رها شده اند، نماد‌های بزرگ و شاخص ساز به واسطه بازارگردانی بهتر، و متعادل‌تر شده‌اند و در نهایت امروز شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۱ هزار واحد رسید.

خبرنگار: کیمیا قلی پور



منبع