مردم در انتخابات پیش رو انتخابی آگاهانه خواهند داشت
مردم در انتخابات پیش رو انتخابی آگاهانه خواهند داشت

به گزارش نوژان نیوز آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: در روزهایی که در آن قرار داریم باید به تمام جوانب، موضع گیری های خارجی و داخلی دقت شود . او افزود: با اینکه ایران اسلامی به تمام تعهدات خود در توافق نامه پادمان پایبند بوده […]


به گزارش نوژان نیوز

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: در روزهایی که در آن قرار داریم باید به تمام جوانب، موضع گیری های خارجی و داخلی دقت شود .

او افزود: با اینکه ایران اسلامی به تمام تعهدات خود در توافق نامه پادمان پایبند بوده ، راست آزمایی را به آژانس داده، اما می بینیم که سه کشور فرانسه،آلمان و انگلیس در شورای حکام آژانس انرژی هسته ای علیه ایران قطعنامه صادر می کنند .

امام جمعه کرج گفت: اهداف خاصی دراین زمینه با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری است که موفقیت تفکر غربگرا را تقویت کند، بنابراین باید مراقبت به خرج داد تا با انتخاب غلط در دامن غرب نیفتاد .

آیت الله همدانی افزود: ایران اسلامی انرژی صلح آمیزهسته ای دارد و اجازه مداخله به هیچ کشوری را نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه از مردم خواست تا مراقب تعریف های هدفمند از رییس جمهور شهید باشند و گفت: چراکه اگر نگاهی به سال های گذشته داشته باشیم می بینیم همین افراد چیزی نمی گفتند و اکنون تکریم می کنند .

او افزود: برخی در مقام بیان القاء می کنند که کشور مشکلات و معضلات اقتصادی داشته ، اگرچه رییس جمهور شهید شخصیتی خوب بود اما نتوانست کارها را پیش ببرد .

امام جمعه کرج گفت: این افراد القا می کنند که باید وارد عرصه شوند تا کمبود ها جبران شوند بنابراین مردم هوشیار باشند چرا که این مطالب دروغ و انحراف در گفتمان است. 

او افزود: رییس جمهور آینده باید مانند آیت الله رییسی فساد ستیز و مدیریت جهادی داشته باشد، بنابراین باید رفتار و گفتار افراد، منش و سوابق ، رابطه با دولت رییس جمهور شهید را مورد بررسی قرار داد، وقتی شاخصه ها به دست آمد انتخاب راحتر می شود .

 



منبع