کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمال کشور
کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمال کشور

به گزارش نوژان نیوز صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فردا  شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل شاهد بارش باران هستیم، گفت: روز یکشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان های گیلان و مازندران و روز دوشنبه در ارتفاعات استان آذربایجان […]


به گزارش نوژان نیوز

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فردا  شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل شاهد بارش باران هستیم، گفت: روز یکشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان های گیلان و مازندران و روز دوشنبه در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی  رگبار،  رعدوبرق  و وزش باد شدید گزارش شده است.

وی افزود: روز سه شنبه در شمال استان آذربایجان غربی، ارتفاعات استان البرز مرکزی و برخی نقاط استان های کردستان، زنجان، قزوین، همدان و مرکزی در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردو خاک پیش بینی می شود.

او گفت: روز یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ می دهد و در پنج روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

ضیائیان بیان کرد: تهران در پنج روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و دمای هوا بین ۲۴ تا ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

خبرنگار: محبوبه کباری 



منبع