ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس رفسنجان
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس رفسنجان

به گزارش نوژان نیوز تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) در حالی به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود که فقط سعید صادقی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند.   اگر سرخپوشان پایتخت  برابر تیم مس رفسنجان پیروز شوند  در […]


به گزارش نوژان نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) در حالی به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود که فقط سعید صادقی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند.  

اگر سرخپوشان پایتخت  برابر تیم مس رفسنجان پیروز شوند  در آن صورت برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر خود می‌برند و در حضور هواداران خود در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی می‌گیرند.  

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت در هفته‌های اخیر توانستند برابر حریفان خود به برتری برسند به طور حتم  اوسمار ترکیب تیم برنده را دست نمی‌زند و با همان ترکیب قبلی تیمش را به مصاف تیم مس رفسنجان می‌فرستد.  

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس برابر مس رفسنجان به شرح زیر است.  

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی،  حسین کنعانی،  عبدالکریم حسن،  مسعود ریگی،  سروش رفیعی،  مهدی ترابی،  اوستون اورونوف،  امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار پایانی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان امروز (روز شنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  



منبع