معتادان متجاهر در اردوگاه حرفه‌آموزی حرفه می‌آموزند
معتادان متجاهر در اردوگاه حرفه‌آموزی حرفه می‌آموزند

به گزارش نوژان نیوز محمدرضا تقی‌پور؛ مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ضمن حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی فشافویه اظهار کرد: معتادان متجاهری که احتمالاً تا قبل از دستگیری هیچ حرفه‌ای نیاموخته بودند، اکنون به صورت داوطلبانه در کارگاه‌های خیاطی، مفتول‌سازی و تولید لوازم فلزی آشپزخانه کار می‌کنند و حرفه‌ای فرا می‌گیرند. مدیر بنیاد […]


به گزارش نوژان نیوز

محمدرضا تقی‌پور؛ مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ضمن حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی فشافویه اظهار کرد: معتادان متجاهری که احتمالاً تا قبل از دستگیری هیچ حرفه‌ای نیاموخته بودند، اکنون به صورت داوطلبانه در کارگاه‌های خیاطی، مفتول‌سازی و تولید لوازم فلزی آشپزخانه کار می‌کنند و حرفه‌ای فرا می‌گیرند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ادامه داد: تعدادی از مددجویان نیز به صورت اشتغال نشسته در زمینه مونتاژ برس مو یا گل‌های مصنوعی کار می‌کنند که با استقبال آنان مواجه شده است.

وی همچنین تأکید کرد: کار و اشتغال مددجویان که قبلاً معتاد بودند موجب می‌شود این افراد راه صحیح زندگی را آموخته و از سوی خانواده پذیرش شوند. علاوه بر این طی نگهداری در این مرکز، ضمن حرفه‌آموزی، در قبال کار حقوق دریافت می‌کنند و طعم رزق حلال را می‌چشند.

بنا بر این خبر، کارگاه خیاطی بنیاد تعاون استان در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی تجهیز شده که مددجویان سفارشات روز را دوخته و توسط کارآفرینان روانه بازار مصرف می‌شود.

خیرین و کارآفرینان جهت همکاری با بنیاد تعاون زندانیان استان و گسترش کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال می‌توانند به نشانی شهر زیبا، میدان الغدیر، جنب کانون اصلاح و تربیت مراجعه و یا با تلفن ۴۴۳۳۷۷۳۱ تماس حاصل کنند.



منبع